تاریخ انتشار: 1396/02/19 14:39
در رقابت‌های قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان در فنلاند؛
کد خبر: 211900

یزدانپور داور بین‌المللی کشتی شد

یزدانپور داور بین‌المللی کشتی شد

photo_2017-05-07_21-44-23

به گزارش - فرتاک ورزشی: ایوب یزدانپور داور کرمانشاهی در کلاس داوری فنلاند موفق شد به جرکه بین‌المللی اتحادیه جهانی کشتی درآمد.

این جوان خوش قامت و سیمای کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان در کشور فنلاند خوب قضاوت کرد و کشتی‌های فینال را هملسوت زد.

کنسانتین میخایلوفاز کشور ازبکستان به عنوان مدرس این دورها از کلاس‌ها و کریکفاز روسیه  هم به عنوان کمک مدرس آخرین متدها و روش‌های نوین و قوانین و مقرارت جدید را به داوران شرکت کننده آموزش دادند.

یزدانپور قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی گفت: کشتی ریشه در سنت‌ها و باورهای ایرانی دارد و ایران در دوره باستان تاکنون  مهد کشتی جهان است.

وی افزود: کشتی برای مردم ما ورزش تازه و نوین نیست، بلکه سالیان سال است که مردم کشورمان با کشتی انس گرفته‌اند و کشتی در خون و رگ مردم این دیار عجین شده است.

یزدانپور ادامه داد: تیم ایران همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و در این رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیک شایستگی و توانش را بر رخ حریفانش کشیده است و با اقتدار قهرمان عنواین مختلف ببن‌المللی و جهانی و المپیک را کسب کرده ‌اند و بارها هم قهرمانان و دلاوران این مرز و بوم پرچم مقدس جمهوری اسلامی  ایران را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی در پایان گفت: من هم امیدوارم در لباس داوری بتوانم علاوه بر نماینده‌ی شایسته‌ برا ی داوران کشتی جمهوری اسلامی ایران و استان کرمانشاه در  رقابت‌های مختلف این رشته پرطرفدار باشم و بتوانم قضاوت‌های خوبی انجام دهم.

در پایان نیز دبیر سرویس فرتاک ‌ورزشی این موفقیت را به جامعه داوران کشتی کرمانشاه و کشور تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون برای این جوان شایسته کرمانشاهی را دارد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد جهان در کرمانشاه فردا
مدبر رئیس کمیته داوران کرمانشاهی در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک ورزشی:

پیکار 88 هوگوپوش کرمانشاهی  دیدنی بود
در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آزاد نوجوانان استان: