تاریخ انتشار: 1396/05/30 22:44
کد خبر: 187535

تشکیل پنجمین نشست هیئت رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان ایران

تشکیل پنجمین نشست هیئت رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان ایران

به گزارش - فرتاک ورزشی: بازبینی کلیه سوابق و مدارک دارندگان کارت انجمن، بررسی آیین‌نامه تشکیل کمیته‌های اجرایی و شعب استانی انجمن و تکمیل تفاهم‌نامه بین انجمن ورزشی‌نویسان و سازمان گردشگری و جهانگردی موضوع‌های بود که در این نشستمورد بررسی قرار گرفت.

پنجمین نشست هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور آقایان دکتر عبدالحمید احمدی، محمود عبدالهی، رضا خسروی، هیوا یوسفی، ابوالفضل امان‌اله و خانم آزاده پیراکوه، امروز  سی‌ام مرداد 1396 از ساعت 7 تا10 صبح به مدت سه ساعت تشکیل شد؛ سومین مرحله بازبینی سوابق و مدارک دارندگان کارت انجمن انجام شد و صلاحیت تک‌تک افرادی که در حال حاضر عضو انجمن بوده و کارت عضویت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را دارند، مورد بررسی قرار گرفت. پس از تکمیل مراحل این بررسی، به زودی لیست اعضایی که مجاز به تمدید عضویت هستند، از طریق سایت اعلام خواهد شد.

در ادامه  نشست، آیین نامه‌های تشکیل کمیته‌های تخصصی و شعب استانی انجمن به دقت مورد بررسی و به روز رسانی قرار گرفت تا هم روند تشکیل کمیته‌ها و شعب استانی جدید تسهیل شده و هم بخش‌های موجود با رسمیت بیشتر به کار خود ادامه دهند. جزییات این آیین‌نامه در اولین فرصت به هیئت‌های اجراییف کمیته‌های تخصصی و هیئت‌ مدیره استان‌ها ارسال خواهد شد.

اکنون انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران سه کمیته‌ی پیشکسوتان، حقوقی و عکاسان و سه استان اصفهان، کرمانشاه، مرکزی و خراسان رضوی را به طور رسمی تشکل داده است.

جزییات نحوه استفاده اعضای انجمن از خدمات سازمان گردشگری و جهانگردی نیز موضوع آخری بود که مورد بررسی قرار گرفت.  با افزوده شدن این جزییات و اعلام موافقت نسبت به همه‌ی بندهای تفاهم‌نامه از طرف آن سازمان، اطلاعات دقیق این طرح برای استفاده اعضا در سایت انجمن منتشر خواهد شد. 

گفتنی است، موافقت و تصویب هیئت رئیسه  برای راه‌اندازی سامانه تلفنی به منظور پرداخت حق عضویت اعضاء، دعوت از آقای پورعلیفرد، ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی و پرورش‌اندام برای امضای تفاهم‌نامه با انجمن، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای فدراسیون‌ها ورزشی و عهده‌دار شدن مسئولیت هر یک از کمیته‌های تخصصی انجمن توسط یکی از اعضای هیئت رئیسه، از جمله مهم‌ترین موضوع‌های بود که در چهارمین نشست انجمن، مورخ 9 مرداد1396که تصویب شد.

گزارش: اعظم چفازردی

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knnnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ملی پوشان ایران؛ایران 4-0 ترکیه
رقابت امیدهای جهان؛