تاریخ انتشار: 1395/06/05 14:34
کد خبر: 265387

مدعی اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم

احمدرضا عابدزاده: با روندی که برانکو و بازیکنانش پیش گرفتند پرسپولیس مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم است
مدعی اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم

به گزارش خبرورزشی، احمدرضا عابدزاده با تمجید از عملکرد پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ گفت: خوشحالم که می‌بینم پرسپولیس این فصل و برخلاف فصل گذشته شروع پرقدرتی داشت و توانسته از ۱۲ امتیاز ۴ دیدار، ۱۰ امتیاز را کسب کند و صدرنشین لیگ شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته پرسپولیس شرایط سختی داشت و روزهای بدی را پشت سر می‌گذاشت اما رفته رفته با حمایت مسئولان تیم و هواداران، برانکو و شاگردانش پیشرفت چشمگیری در لیگ داشته و حتی در اواخر فصل یکی از مدعیان قهرمانی بودند که متاسفانه با بدشانسی به قهرمانی لیگ دست پیدا نکردند.

عابدزاده در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس با توجه به اینکه اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده، شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم ها دارد و از هماهنگی نسبی خوبی برخوردار است که این می تواند یک پوئن مثبت برای موفقیت این تیم باشد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط لیگ شانزدهم گفت: سالهاست لیگ ایران از کیفیت بالایی برخوردار نیست و شاید در طول هر فصل چند بازی زیبا از تیم ها ببینیم و باید باز هم منتظر بمانیم تا بعد از گذشت مدتها شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشیم.

وی تاکید کرد: فوتبال ما فقط نام حرفه ای را یدک می کشد، اما متاسفانه حرفه ای نیست. به عنوان مثال می‌توان به زمین های چمن ورزشگاه های ایران اشاره کرد که به جز چند ورزشگاه، مابقی آنها از چمن مناسبی برخوردار نیستند و همین مساله یکی از علل اصلی بی کیفیت بودن لیگ ماست.

عابدزاده در خصوص اردوی تیم ملی و دیدارهای پیش روی این تیم گفت: در خصوص تعطیلات لیگ به خاطر اردوی تیم ملی نمی توانم پاسخگو باشم، زیرا حتما کی‌روش صلاح دانسته که این تعطیلی می تواند به تیم ملی کمک کند تا دو دیدار پیش رو را با موفقیت به پایان برساند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس تاکید کرد: البته این تعطیلی هم به سود تیم ملی و هم به نفع برخی تیم های لیگ برتری است که می توانند در شروع مجدد خود نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط استقلال را چگونه می بینید، گفت: من چندین سال در این تیم بازی کردم و روزهای خوب و بدی را در استقلال تجربه کردم. می دانم استقلال این بحران را پشت سر خواهد گذاشت و مطمئنم وضعیت آبی پوشان تغییر خواهد کرد و این شرایط باقی نخواهد ماند.

عابدزاده در ادامه تاکید کرد: با شناختی که از منصوریان دارم می‌دانم او از این تعطیلات بهترین استفاده را خواهد کرد و با حمایت مسئولان و هواداران این تیم آبی پوشان به روزهای اوج باز خواهند گشت.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس روزهای سختی را به خود دیده اند و بارها به بالا و پایین جدول رفته اند و همین تجربه به ما کمک کرده تا توانسته اند از بحران خارج شده و حتی به قهرمانی دست یابند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og5eg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره سرخپوشان: پرسپولیس میخش را محکم کوبید!