تاریخ انتشار: 1395/06/05 18:37
کد خبر: 265328

منتظر واکنش جواد نکونام نباشید

در حالی که طی روزهای اخیر حواشی زیادی حول دیدار ستارگان ایران و لالیگا به وجود آمد و در نهایت نیز این دیدار که در ابتدا قرار بود به مناسبت خداحافظی نکونام برگزار شود، با تغییراتی همراه شد.
منتظر واکنش جواد نکونام نباشید

به گزارش فرتاک ورزشی، جواد نکونام که بعد از اعلام خداحافظی از فوتبال به دنبال تدارک دیداری خداحافظی بود، با توجه به حواشی به وجود آمده، در نهایت از حضور در تیم یاران نکونام کناره گیری کرد تا این دیدار که تدارک ابتدایی آن صورت گرفته بود در نهایت با عنوان ستارگان ایران و ستارگان لالیگا برگزار شود. عدم حضور جواد نکونام البته حواشی و واکنش های فراوانی را به همراه داشت و خیلی از هم تیمی ها و هنرمندان که در این دیدار به میدان رفته بودند طی صحبت هایی او و رفتارش را مورد هجمه قرار دادند. با این حال همه در انتظار هستند تا جواد نکونام نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهد که تا به امروز این مساله رخ نداده است.

در این بین نزدیکان جواد نکونام خبر می دهند که کاپیتان سابق تیم ملی که اکنون به عضویت کادرفنی تیم ملی در آمده در شرایط فعلی پاسخی به این حواشی نخواهد داد. او از فردا اولین تجربه مربیگری اش را با تیم ملی استارت خواهد زد و با توجه به حساسیت دیدارهای انتخابی تیم ملی در مسیر جام جهانی روسیه، او نمی خواهد صحبتی در این باره داشته باشد و شاید باید تا دیدار پایانی تیم ملی در دور رفت و دیدار با چین انتظار کشید. مسلما نکونام نیز صحبت های جالبی در این باره خواهد داشت و از عدم حضورش در این بازی و ماجراهای آن پرده خواهد برداشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l75o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان جواد هم به مربیان تیم ملی پیوست