تاریخ انتشار: 1395/06/08 10:29
کد خبر: 264773

گزارش تصویری/ جهانبخش: گل‌زدن به نایمخن شیرین و تلخ بود

یک نمایش دیدنی دیگر از ملی پوش ایرانی زمینه برتری آلکمار برابر نایمخن را فراهم کرد تا رفته رفته AZ به جمع بالانشینان جدول اضافه شود.
گزارش تصویری/ جهانبخش: گل‌زدن به نایمخن شیرین و تلخ بود

علیرضا جهانبخش یک بار دیگر این فرصت را پیدا کرد تا مقابل اولین تیم خود در فوتبال هلند صف آرایی کند. تیمی که از او یک پدیده ساخت و در نهایت با رقمی قابل توجه بازیکن ایرانی اش را به آلکمار فروخت. بازیکن ایرانی که خاطرات بسیار خوشی با پیراهن نایمخن داشت این بار هم مثل همیشه با انگیزه های بالا مقابل آنها به میدان رفت و بار دیگر هنر گلزنی اش را به رخ کشید تا آلکمار به بردی شیرین برسد.

جهانبخش تا قبل از این که گل دوم تیمش را روی یک ضد حمله سریع به ثمربرساند بنا به نوشته سایت آلکمار می توانست در همان نیمه نخست کار را تمام کند اما در دو صحنه ضربات این بازیکن شوتزن با اختلافی اندک به اوت رفت تا جهانبخش تا دقیقه 74 برای گلزنی تلاش کند. گلی که خودش در مصاحبه با سایت باشگاه هم از به ثمررساندنش خوشحال بود هم به نوعی ناراحت!
 

ملی پوش ایرانی در این ارتباط گفت:« نایمخن باشگاه خاطره انگیزی برای من است و طرفدارانش خیلی به من لطف داشتند اما فوتبال حرفه ای بی رحم است و باید برای تیمی که پیراهنش را برتن دارم تمام تلاشم را انجام دهم. گلزنی قطعا شیرین است گرچه زدن این گل به نایمخن برای من تلخی هایی هم داشت».

 

این برای دومین هفته متوالی بود که جهانبخش نامش را در بین گلزنان آلکمار ثبت می کرد تا نشان دهد در بهترین فرم بدنی و آمادگی قرار دارد. بازیکنی که حالا به یکی از ستون ها تهاجمی AZ در فوتبال هلند و یورولیگ تبدیل شده و ون دن بروم سرمربی آلکمار حساب خاصی روی توانایی هایش بازکرده است. همین طور کارلوس کی روش و طرفداران ایران در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تا با کمک جهانبخش و سایر ملی پوشان بار دیگر طعم حضور در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بچشند.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g6aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آلکمار مقابل نایمخن با گلزنی جهانبخش+ فیلم