تاریخ انتشار: 1395/06/08 16:57
کد خبر: 264663

سید مهدی و بهترین فرصت در دربی

مهدی رحمتی این روزها روزگار خوشی را سپری نمی کند و چندان روحیه بالایی ندارد.
سید مهدی و بهترین فرصت در دربی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دروازه بان آبی ها مدت هاست از که کیفیت فنی بالایی بهره نمی برد. درست بعد از باخت دربی برگشت لیگ قبل که با دریافت 4 گل همراه بود در تمام بازیهای رسمی و تدارکاتی استقلال دروازه رحمتی باز شده است به جز یک استثنا فولاد خوزستان بازی برگشت در آزادی تنها کلین شیت سید را رقم زد.

 

طی فصول گذشته و امسال همواره اتهام بازیکن گرفتن و دخالت در تصمیمات مدیریتی و فنی به وی نسبت داده شده است که چندان پر بیراه هم نبوده نمونه عینی این قضیه هم بازیکن گرفتن و تیم بستن برای پیکان بود که البته سرنوشت شوم سقوط را هم در کارنامه رحمتی ثبت کرد در کنار قهرمانی های زیاد این دروازه بان!

 

آخرین پرده از در گیری های فنی و روحی رحمتی هم که هفته گذشته با عدم حضور در تمرینات استقلال رقم خورد و شایعه خنده دار خداحافظی این دروازه بان همه جا پیچید اما خوشبختانه بعد از دو روز غیبت بازگشتش را شاهد بودیم.

 

به نظر می رسد مشکل رحمتی فنی نیست چرا که بارها ثابت شده که اگر این دروازه بان در استقلال نبود نتایج چندان درخشانی برای این تیم بدست نمی آمد و هرگز رنگ فینال جام حذفی و رتبه سوم لیگ را نمی دیدند.

 

26 شهریور دربی رفت بهترین فرصت مهدی رحمتی است یا همان بازیهای درخشان و عکس العمل های زیبا و نجات بخش را شاهد خواهیم بود یا اینکه باید پذیرفت که رحمتی هم کم کم باید برود و چه حیف اگر این طور باشد.

حسام نیک پی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogqdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوست ندارم در مورد جدایی ام از استقلال صحبت کنم/ صحبت‌های رحمتی با من راز بود