تاریخ انتشار: 1395/06/10 13:53
کد خبر: 264346

دیبالا: بارسلونا به من علاقه ای نداشت

پائولو دیبالا با اعلام این موضوع که بارسلونا هیچ پیشنهادی برای خرید او ارسال نکرده است اعلام کرد که دوست دارد در یوونتوس ادامه دهد.
دیبالا: بارسلونا به من علاقه ای نداشت

این مهاجم با استعداد که در اولین فصل حضورش در تورین عملکرد درخشانی داشت، مشتریان زیادی را به خود علاقه مند کرده بود، با این حال شایعات زیادی مبنی بر علاقه بارسلونا به این مهاجم آرژانتینی به گوش می‌رسید. با این همه دیبالا در مصاحبه با رادیو مترو اعلام کرد:

علاقه بارسلونا به من تنها یک شایعه بود. قبلا هم گفته بودم که دوست دارم در تورین ادامه دهم و دوست ندارم به عنوان مهاجم چهارم به زمین بروم.

این مهاجم آرژانتینی همچنین در مورد المپیک ریو و خریدهای جدید بیانکونری منجمله هیگواین نیز اعلام کرد:

از زمانی که دنی به یووه آمده است، تا حد زیادی جو تمارین عوض شده است و موسیقی های بیشتری به گوش ما می‌رسد. با اینکه رختکن بسیار جدی داریم، اما دنی همیشه در بهترین زمان ممکن باعث تغییر روحیه ما می‌شود. شایعات زیادی درباره خانه گرانقیمت هیگواین شنیده ام که باعث تعجب من شد، او در خانه‌ای معمولی در نزدیکی من زندگی می‌کند. دوست داشتم به مسابقات المپیک بروم، مخالفت‌هایی مبنی بر حضور من در برزیل وجود داشت و من تمام تلاشم را کردم تا بتوانم مسئولین یوونتوس را راضی کنم تا به من اجازه دهند که به ریو بروم چرا که کمک به کشورم برای من بسیار مهم بود، اما مسئولین یوونتوس به این دلیل که وضعیت فیزیکی من مناسب نبود این اجازه را به من ندادند.

بازیکن سابق پالرمو در مورد قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و روبرو شدنش با هم تیمی سابقش، فرانکو وازکز که اکنون در سویا بازی می کند توضیح داد:

پس از قرعه کشی با فرانکو صحبت کردم و به او گفتم که به او لایی خواهم زد.

عمبکرد خوب پائولو دیبالا در فصل گذشته در یوونتوس، باعث شده است تا بیانکونری امید زیادی به درخشش این بازیکن در کنار گونزالو هیگواین داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5jem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سوپرجام اروپا/ سویا مادریدی ها را ناکام می کند؟