تاریخ انتشار: 1395/06/11 14:32
نقل و انتقالات؛
کد خبر: 264118

این هم از پایان خوش قصه رضاییان/زمان امضای قرارداد مشخص شد

رامین رضاییان در حد فاصل دیدار تیم ملی و سفر به چین قراردادش را امضا می‌کند.
این هم از پایان خوش قصه رضاییان/زمان امضای قرارداد مشخص شد

در حالی‌که شایعات درباره بازگشت رضاییان به پرسپولیس تمامی ندارد و هر ساعت با خبر جدیدی مواجه می‌شویم، تا عصر فردا باید منتظر بمانیم تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

رامین رضاییان که در اردوی تیم ملی حضور دارد و در یک دیدار حساس، امشب مقابل قطر در خدمت تیم‌ملی است، پس از این دیدار و پیش از سفر تیم ملی به کشور چین، فرصت دارد با حضور در دفتر باشگاه، قراردادش با پرسپولیس را امضا کند.

گفتنی است دیدار تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی چین روز سه شنبه برگزار خواهد شد و کاروان تیم ملی عصر جمعه به سمت پکن پرواز خواهند کرد. 

عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی و احمد نوراللهی و یکی از افراد نزدیک به باشگاه، با قراردادن یک پست در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، زمان بستن قرارداد و مدت قرارداد رضاییان را فاش نمود:

به امید برد قاطع تیم ملی؛ دوستانی که در خصوص وضعیت رامین می‌پرسندامشب بازی ایران و قطر حدود ساعت یازده تموم میشه و گویا عصر جمعه هم تیم به سمت چین پرواز داره. نقل و انتقالات تا ساعت بیست و چهار روز دوشنبه به پایان میرسه و بازگشت تیم از چین بعد از پایان نقل و انتقالاته. رامین قراره تا پایان لیگ هیجدم قراردادشو تمدید کنه و در فاصله بین پایان بازی قطر و پرواز به چین این امر محقق میشه. گزینه خروج از لیست گولچ است هرچند مصاحبه اخیرش عجیب بود. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlbd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه شد که رضاییان این همه از پرسپولیس دور شد؟