تاریخ انتشار: 1395/04/21 11:29
کد خبر: 274575

واکنش رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت تهران به تجمع تیم‌های پایه+ تصاویر

امروز اعضای تیم‌های آیه باشگاه نفت تهران مقابل در وزارتخانه نفت تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شدند.
واکنش رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت تهران به تجمع تیم‌های پایه+ تصاویر

به گزارش فرتاک ورزشی، امروز اعضای تیم‌های آیه باشگاه نفت تهران مقابل در وزارتخانه نفت تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شدند.

از آنجایی که مسابقات تیم‌های پایه از روز پنج شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و با توجه به واگذاری تیم بزرگسالان نفت به بهنام پیشرو کیش این نگرانی برای بازیکنان پایه نفت وجود دارد که تکلیف آنها چه خواهد شد.

در همین رابطه رضا قورچیان رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت گفت: خود من هم تازه دقایقی است که این موضوع را شنیده‌ام و می‌خواهم بروم در جمع این بچه‌ها حاضر شوم تا ببینم مشکل‌شان چیست.فکر می‌کنم به خاطر مصاحبه‌ای بوده که مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش انجام دادند اما باید بگویم که تیم‌های پایه باشگاه نفت واگذار نشده‌اند و زیرمجموعه شرکت نفت به حساب می آیند. هیچ ابلاغی هم درباره واگذاری تیم‌های پایه به دست ما نرسیده است اما حتما برای این بچه‌ها نگرانی به وجود آمده و ما قصد داریم آن را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ما کاری به تیم بزرگسالان نداریم. موضوع ما تیم‌های پایه است و باید درخواست آنها را بررسی کنیم البته ما شنیده بودیم که قرار است تیم بزرگسالان نفت به انزلی برود اما به بهنام پیشرو کیش واگذار شد و قصد ورود به آن را نداریم. هر چند که برای روشن شدن وضعیت تیم‌های پایه چندبار به شیرازی رئیس هیأت فوتبال تهران نامه زدیم اما نامه های ما بی‌جواب ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروانه‌ای که ما به نام باشگاه نفت تهران داریم متعلق به تیم‌های پایه و رشته‌های غیرفوتبالی است و تنها تیم بزرگسالان فوتبال نفت به بهنام پیشروی کیش واگذار شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kpdn

آخرین اخبار