تاریخ انتشار: 1395/04/21 11:51
کد خبر: 274572

مناف هاشمی: یک فرزند قهرمان پارالمپیک می توانند بدون آزمون در دولت استخدام شوند.

ورزشکارانی که در سه سکوی اول، دوم و سوم المپیک قرار گیرند بدون آزمون در دولت استخدام می شوند.
مناف هاشمی: یک فرزند قهرمان پارالمپیک می توانند بدون آزمون در دولت استخدام شوند.

به گزارش فرتاک ورزشی، دکتر مناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این مطلب در خصوص جزئیات مصوبه هیات دولت گفت: در سه سال و نیم گذشته دولت تلاش کرده شرایط بهتری برای ورزشکاران فراهم سازد و این مصوبه هم پس از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و طرح در کمیسون اجتماعی دولت، امروز در دستور هیات دولت قرار گرفت و با حمایت ویژه رییس جمهوری به تصویب رسید و بلافاصله دکتر روحانی دستور اجرایی شدن آن را صادر کرد.

وی افزود: براساس مصوبه امروز هیات دولت، ورزشکارانی که در سه سکوی اول، دوم و سوم المپیک قرار گیرند بدون آزمون در دولت استخدام می شوند.

سید مناف هاشمی ادامه داد: ورزشکارانی که در سکوهای اول و دوم رقابتهای جهانی حضور داشته باشند نیز قادر خواهند بود بدون آزمون استخدام دولت شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: طبق مصوبه امروز هیات دولت، نفرات اول تا سوم بازیهای آسیایی نیز بدون مجوز می توانند استخدام شوند.

وی در خصوص ورزش های تیمی نیز گفت: اگر هر یک از تیم های ملی فوتبال، والیبال و بسکتبال، قهرمان جام جهانی شوند، همه نفرات آنها نیز به استخدام دولت در می آیند.

دکتر هاشمی با اشاره به رقابتهای پارالمپیک تصریح کرد: یک فرزند قهرمان پارالمپیک در رشته های انفرادی و گروهی می توانند بدون آزمون در دولت استخدام شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان با تقدیر از حمایت های دولت و شخص رییس جمهوری گفت: لازم می دانم به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور از تلاش های وزیر ورزش و جوانان و حمایت بی دریغ ریاست محترم جمهوری که عنایت ویژه‌ای به ورزش داشته‌اند تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45em9x

آخرین اخبار