تاریخ انتشار: 1395/06/16 16:59
کد خبر: 263019

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس/زیدان در جایگاه دهم!

طبق آمارهای داده شده در فصل ۲۰۱۶-۱۷ لیگ جزیره با داشتن 6 مربی در این لیست 10نفره در صدر قرار دارد.
پردرآمدترین مربیان جهان + عکس/زیدان در جایگاه دهم!

پپ گواردیولا

با دریافت دستمزد سالیانه 15.3 میلیون پوند در صدر حقوق مربیان قرار دارد.وی که با سبک بازی خود منحصر به فرد شناخته می‌شود برای رساندن منچسترسیتی به قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا فوریه امسال به این تیم پیوست تا رکورد بیشترین دستمزد را که از آن خود نیز بود بشکند.

 

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

 

*کارلتو، در جایگاه دوم

پرافتخارترین مربی لیگ قهرمانان که به تازگی برای رساندن باواریایی ها به مقام نخست قاره سبز به این تیم پیوسته در مقام دوم این لیست قرار دارد. کارلو آنجلوتی که پس از برکناری از تیم رئال مادرید بدون تیم مانده بود در ماه دسامبر مشخص شد که در شروع فصل آینده با دریافت حقوق سالیانه 12.6 میلیون پوند جایگزین گواردیولا در بایرن مونیخ می شود.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*خوزه مورینیو، در جایگاه سوم

رتبه سوم در دست کسی است که در لیگ‌هایپرتغال(پورتو)،انگلیس(چلسی)،ایتالیا(اینترمیلان) و اسپانیا(رئال مادرید) قهرمانی بدست آورده است. آقای خاص،خوزه مورینیو که به تازگی جانشین لویی فان خال در تیم منچستریونایتد شده است ازخانواده گلیزرها سالیانه 12.3 میلیون پوند دریافت می‌کند و قصد دارد شیاطین سرخ را به همان ابرقدرت فرگوسن تبدیل کند.

 پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*ونگر، در جایگاه چهارم

فرد چهارم لیست طاقت هواداران خود را تاخت کرده است. یک ماه پیش هشتگ "ونگر باید اخراج شود" جزو بیشترین توییت ها در فضای مجازی قرار گرفت. ونگر که پس از سال 2004 نتوانسته در لیگ جزیره قهرمان شود و تنها در این 12 سال دو جام حذفی و یک جام اتحادیه انگلیس به ارمغان آورده سالیانه 8.9 میلیون پوند دریافت می‌کند.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*انریکه،‌ در جایگاه پنجم

لوییس انریکه، سرمربی آبی اناری‌های بارسلونا که توانست خود را به جمع مربیان کسب کننده سه گانه در یک فصل تبدیل کند با دستمزد 7.2 میلیون پوند در جایگاه پنجم قرار دارد. وی در دو سال 8 جام با بارسلونا به دست آورده و در تلاش است که در این فصل،سه گانه خود را تکرار کند.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

* کلوپ، در جایگاه ششم

کلوپ، سرمربی خوش خنده آلمانی ها که با زردپوشان دورتموند خود را به جرگه بهترین مربیان جهان رساند در دومین فصل حضور خود در آنفیلد با دریافت سالیانه 7 میلیون پوند خود را به یکی از گران ترین مربی های جهان تبدیل کند.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*کونته، در جایگاه هفتم

پیرلو، هافبک خوش تکنیک ایتالیایی ها پس از ترک یوونتوس و رفتن به باشگاه نیویورک سیتی آمریکا افشا کرد که ترسناک ترین لحظات زندگی ام پس از باخت در رختکن تیم با کونته بود. این مربی که با ایتالیا توانست در یورو 2016 به جمع هشت تیم برتر اروپا رسد دو ماه گذشته به چلسی انگلیس پیوست. وی سالیانه با دریافت 6.6 میلیون پوند از رومن آبراموویچ در جایگاه هفتم این لیست فرار دارد.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

 *رونالد کومان، در جایگاه هشتم

کومان، زننده گل قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپای سال 92 حال با کسب نتایج درخشان با تیم ساوت‌همپتون به تیم آبی‌های «مرسی ساید» پیوسته و سالیانه 6 میلیون پوند دریافت می‌کند. اورتون که معمولا در جایگاه میانی لیگ جزیره قرار می گرفت حال برنامه ای بلند مدت با این مربی برای رسیدن به لیگ قهرمانان دارد.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*سیمئونه، در جایگاه نهم

سیمئونه، ناکام بزرگ لیگ قهرمانان که در دو فینال در دقایق پایانی جام را به همشهری خود واگذار کرد تیم اتلتیکومادرید را به یکی از قدرت های جهان تبدیل کرده و سالیانه مبلغ 5.1 میلیون پوند را دریافت می‌کند. این مربی با تاکتیک سیستم دفاعی خود به همراه مورینیو لقب پارک کننده اتوبوس به آنها نسبت داده میشود توانست لیگ اسپانیا در از دو قطبی بودن خارج کند و جذابیتی ویژه تر به لالیگا بخشد.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

*زیدان، در جایگاه دهم

آخرین فرد این لیست یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است . زیدان، دارنده 3 توپ طلا که در ژانویه سال گذشته جایگزین بنیتز که نیم فصل خوبی را با رئال مادرید نگذراند شد توانست در همان سال 11مین قهرمانی رئال (اوندسیما) در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. وی که مربیگری خود از تیم جوانان رئال مادرید آغاز کرده بود حال به عنوان سرمربی تیم اصلی کهکشانی ها سالیانه 4.6 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد.

پردرآمدترین مربیان جهان + عکس

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpx6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلابا: چرا به پیشنهاد رئال پاسخ رد دادم؟

آخرین وضعیت مصدومیت آلوارو موراتا
از زبان سرمربی تیم ملی اسپانیا: