تاریخ انتشار: 1395/06/24 12:12
کد خبر: 261549

شب شبِ من نبود!

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن:ذبی‌دقتی‌های من باعث شد تا تیمم نتواند سه امتیاز دیدار با آرسنال را کسب کند
شب شبِ من نبود!

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری‌‌سن‌ژرمن و آرسنال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ادینسون کاوانی موفق شد در ثانیه ۴۰ گل اول بازی را برای تیمش به ثمر برساند ولی در ادامه بازی این بازیکن موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست داد و نتوانست بازی را به سود پی‌ا‌س‌جی به پایان برساند.

کاوانی بعد از پایان این مسابقه گفت‌: «مستحق کسب نتیجه‌ بهتری بودیم. همه در رختکن بعد از پایان بازی ناراحت بودند و این نشان می‌دهد که ما باید نتیجه‌ بهتری را کسب می‌کردیم. متاسفانه از شانس‌هایی که در این بازی داشتیم، نتوانستیم استفاده کنیم. مقصر این نتیجه‌ بودم. موقعیت‌های زیادی داشتم ولی فکر می‌کنم امشب، شب من نبود. از دست دادن دو امتیاز در خانه می‌تواند در پایان دور گروهی برای ما گران تمام شود.»

مهاجم اروگوئه‌ای پاریسی‌ها در پایان گفت‌: «بعد از پایان بازی، اونای امری به من چیزی نگفت او به من اعتماد دارد و تنها از من می‌خواهد که خودم را در موقعیت‌های گلزنی قرار بدهم. در بازی با آرسنال مدافعان حریف بازی فشرده‌ای را به نمایش گذاشتند و کار برای ما سخت شده بود. مطمئن هستم در بازی‌های بعدی موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شود و می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mdey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گزارش تصویری : لیگ قهرمانان اروپا / پاری سن ژرمن ۱ - ۱ آرسنال