تاریخ انتشار: 1395/06/28 13:41
سرمربی فجرسپاسی؛
کد خبر: 260800

بهرام شفیعی: داوران همیشه به ضرر مربیان ساده سوت می زنند

سرمربی تیم دسته یکی فجر سپاسی شیراز گفت: داوران همیشه به ضرر ما و بویژه مربیان ساده و بدون زد و بند سوت می زنند.
بهرام شفیعی: داوران همیشه به ضرر مربیان ساده سوت می زنند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بهرام شفیعی شنبه شب پس از شکست 2 بریک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: درجریان گل نخست تیم ایرانجوان که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فجر شد پیش از آن داور باید اعلام آفساید می کرد ولی چنین نشد.

وی بیان کرد: یک سوت اشتباه مربیان تیم ها را تغییر می دهد و بیشتر سوت های اشتباه نیز به ضرر تیم هایی است که مربیان آنها درست و سالم کار می کنند.

شفیعی در ارتباط با روند این بازی نیز گفت: در این بازی گرما روی روند بازی تاثیرگذار بود ولی در نیمه دوم بازی سرعت بهتری به خود گرفت.

وی در ارتباط با تیم ایرانجوان نیز گفت: با وجود اینکه آنها هم همانند تیم فجر با مشکلات مالی عدیده ای همراه هستند ولی در این بازی تیم یکدست و منسجمی را از خود نشان دادند.

شفیعی یادآورشد: بازیکنان تیم فجر نیز بازی خوبی ارائه کردند ولی تلاش آنها موثر واقع نشد.

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت: با آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی و روانی باید آنها را برای برگزاری دو بازی متوالی خانگی برابر گل گهر و ملوان بندر انزلی و کسب بیشترین امتیاز ممکن محیا کنیم.

وی گفت: تیم فجر از بازیکنان خوبی برخودار است که هر چقدر به جلوتر برویم می توانند عملکرد تاثیرگذارتری در روند این تیم داشته باشند.

شفیعی در ارتباط با مصدومیت امین مشایخ بازیکن بوشهری تیم فجر نیز گفت: پاره شدن رباط صلیبی این بازیکن شایسته و خوش تکنیک در هفته دوم مسابقات فجر را با مشکل زیادی مواجه کرد.

وی در ارتباط با رتبه پایانی فجر در این فصل از مسابقات نیز گفت: در تلاش هستیم که در پایان فصل در رتبه بالای جدول قرار بگیریم و همانند سال گذشته بتوانیم انتظارات فوتبال دوستان استان فارس را برآورده کنیم که تحقق این امر مستلزم حل مشکلات مالی است.

شفیعی بیان کرد: در این فصل تیم فجر نزدیک به 10 بازیکن کلیدی فصل پیش خود را از دست داد که این امر ضربه های جبران ناپذیری به این تیم وارد کرده است./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lml9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی خشن ترین تیم لیگ یک/ مشکلات مالی سبب خشونت های بی مورد!
اختصاصی/