تاریخ انتشار: 1395/06/28 18:24
کد خبر: 260723

چرا برانکو مخالف جدا شدن نوراللهی است؟

چرا برانکو مخالف جدا شدن نوراللهی است؟

تغییر تاکتیک فصل پیش پرسپولیس، به نفع علی علیپور شد و این بازیکن را به ترکیب اصلی سرخپوشان رساند اما در عوض، احمد نوراللهی از ترکیب اصلی به نیمکت ذخیره‌ها رفت.
این فصل با حضور ثابت کامیابی‌نیا در همه بازی‌های پرسپولیس و داشتن چند گزینه برای پست هافبک کناری، نوراللهی کاملا به نیمکت دوخته شده و شایعه جدایی او از این تیم شنیده می‌شود. برانکو ایوانکوویچ، شدیدا با جدایی نوراللهی مخالفت کرده و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست هافبک دفاعی ذخیره تیمش را از دست بدهد زیرا در صورت جدایی نوراللهی، جانشینی برای کامیابی‌نیا نخواهد داشت.

فصل پیش علاوه بر کامیابی‌نیا و نوراللهی، مهرداد کفشگری هم در پرسپولیس حضور داشت و حتی خالقی‌فر به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رفت. این فصل برانکو با کنار گذاشتن همه این نفرات، فقط کامیابی‌نیا و نوراللهی را در پرسپولیس نگه داشت. در صورت جدایی نوراللهی، در روزهای مصدومیت کامیابی‌نیا برانکو هیچ گزینه‌ای برای این پست در اختیار ندارد و مجبور است از بازیکنان غیر تخخصی در این پست استفاده کند. محسن ربیع‌خواه، تنها بازیکن پرسپولیس جز کامیابی‌نیا و نوراللهی است که تجربه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy7az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت 90 دقیقه ای برای اثبات؛ نوراللهی در بازی با سپاهان ستاره میشود؟