تاریخ انتشار: 1395/06/30 00:36
کد خبر: 260461

رحمت عالمیان: هیچ‌ مربی‌ ضعف و قوت نوشاد را نمی‌داند/ بازی او را 180 درجه تغییر داده‌ام!

پدر نوشاد عالمیان گفت: متاسفانه هیچ مربی‌ای ضعف و قوت نوشاد را نمی‌داند و با کار کردن روی او 180 درجه بازی‌اش را تغییر داده‌ام.
رحمت عالمیان: هیچ‌ مربی‌ ضعف و قوت نوشاد را نمی‌داند/ بازی او را 180 درجه تغییر داده‌ام!

به گزارش فرتاک ورزشی، رحمت عالمیان در مورد وضعیت نوشاد عالمیان اظهار داشت: متاسفانه او به دلایل مشکلاتی که در دریافت پاسپورت خود داشت، نتوانست به مسابقات بلژیک برود، اما نیما روز گذشته عازم شد. او در دوره گذشته قهرمان شده بود و امیدوارم در این دوره هم تکرار کند. اگر نوشاد هم می‌رفت می‌توانستند در مسابقه دوبل به مصاف حریفان بروند.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات تاکتیکی نوشاد برطرف شده است، گفت: او درگذشته مشکلات تکنیکی داشت، اما مدتی است که با او کار می‌کنم 180 درجه! شرایط بازی‌اش تغییر کرده است. تکنیک او جا نیفتاده بود و متاسفانه هیچ مربی‌ای هم ضعف او را نمی‌داند و ما هم که از وضعیت او اطلاع داریم از ما سوال نمی‌شود. در ایت مدت ضربات فورهند او بهتر از بک هند شده است و اگر همین روند را ادامه دهد عناوینی را در آسیا و جهان کسب خواهد کرد.

 

پدر نوشاد عالمیان گفت: بعد از المپیک لندن یکی از تیم‌های آلمانی دنبال او بود و قرارداد 50 هزار یوررویی هم پیشنهاد داده بود، اما نرفت و اشتباه بزرگی کرد. اگر همان زمان می‌رفت در حال حاضر بهترین شرایط را داشت و سطح بازی اش خیلی تغییر می‌کرد.

 

عالمیان با تاکید بر اینکه نوشاد یک استثناء است، گفت: او توانایی این را دارد که نفرات برتر جهان را هم شکست دهد و پیش از این هم نشان داده است. او در 20 سالگی به رده 40 دنیا می‌رسد و مطمئنا اگر او را راها نمی‌کردند، الان دست نیافتنی بود. البته خود او هم یک سری مشکلات شخصی داشت و فشارهایی که به او آمد باعث شد تکنیک بازی‌اش افت کند.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر با او روزانه چندین ساعت تمرین می‌کنم و تنها نیاز به مسابقات بیشتری دارد. به مسئولان فدراسیون هم گفته‌ام باید بازی او را ببینند و متوجه تغییرات خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mngoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاسپورت آماده نبود، نوشاد از حضور در تور جهانی تنیس روی میز بلژیک بازماند