تاریخ انتشار: 1395/04/22 17:47
در گفتگو با فرتاک؛
کد خبر: 274298

محمدرضایی: کار کردن با مرزبان لذت بخش تر از حضور در لیگ برتر است

هافبک خونه به خونه گفت: فکر می‌کنم کار کردن با آقای مرزبان لذتبخش‌تر از حضور در لیگ‌برتر باشد.
محمدرضایی: کار کردن با مرزبان لذت بخش تر از حضور در لیگ برتر است

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، محمدرضایی درباره عدم حضورش در اردو گفت: به دلیل مصدومیت در اردوی کیش حضور نداشتم. در بازی های هفته پایانی کشاله‌ام‌آسیب دیده بود چون رویش تمرین کرده بودم و وقت فیزیوتراپی نداشتم از این فرصت استفاده کردم و با مشورت پزشک و آقای مرزبان تصمیم گرفتم فیزیوتراپی‌ام را در  این مدت انجام بدهم تا برای بازی‌ها با آمادگی صددرصد در این رقابت‌ها حاضر شوم.

وقتی از او درباره رفتن شکوری و جایگزینی‌اش به عنوان کاپیتان در خونه ب خونه سوال می‌کنیم اینطور پاسخ می‌دهد:  در تیم‌هایی که مرزبان هدایتشان را در دست دارند هیچگاه کاپیتانی دغدغه  اصلی نبود. البته به نظر من همه بازیکنان کاپیتان هستند، در واقع کاپیتانی یک تکه پارچه است و شاید خیلی مهم و با ارزش نباشد. اما خب، در زمین همه باید رهبریت کنند تا تیم نتیجه بگیرد اینطور نیست که فردگرایی در تیم حرف اول را بزنند، همه باید به یک هدف فکر کنند. 

وی درباره همراهی ۳ ساله‌اش با مرزبان اینطور توضیح می‌دهد: از شرایط کار با مرزبان راضی هستم، در این سال‌ها ایشان را فردی چاپلوس ندیدم و کمتر مربی‌ای را دیدم که سنگ بازیکنان را به سینه بزند اما علی آقا از جمله مربیانی است که آینده بازیکن براش خیلی مهم است. ایشان از به خطر افتادن موقعیت خودشان ابایی ندارند و همین عامل موفقیت‌شان در این سال‌هاست علاوه بر آن بازیکنان برایش با جان و دل کار می‌کنند.

محمدرضایی درباره اینکه چه شد در پیکان نماند گفت: هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه و آقای جلالی انجام ندادم اما اگر قرار بر ماندن بود هیچ مشکلی نداشتم ولی ترجیحم کار کردن با آقای مرزبان بود. مهم لیگ برتر یا لیگ یک بازی کردن نیست، مهم این است که در جایی که کار می‌کنی لذت ببری. فکر می‌کنم کار کردن با آقای مرزبان لذتبخش‌تر از حضور در لیگ‌برتر باشد. 

وی در پایان درباره اینکه آیا هدف اصلی حضورش در خونه ب خونه لیگ‌برتری کردن این تیم به مانند پیکان است تصریح کرد: فوتبال ورزش پیچیده‌ای است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که اولین هدفمان کسب موفقیت خونه ب خونه و استان مازندران، رسیدن این تیم به لیگ برتر  و افتخارآفرینی‌اش است چون مسئولین این باشگاه من جمله آقای حسن‌زاده شرایط سخت‌افزاری مناسبی در این تیم ایجاد کردند و هواداران پرشوری که دارد، این تیم جایش در لیگ برتر خالی است انشالله به این مهم دست یابد.

مصاحبه: "میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jozd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه آهن به مصاف نفت می رود
در دیداری دوستانه