تاریخ انتشار: 1395/06/31 13:14
کد خبر: 260231

شهباززاده به استقلال برمی گردد؟

مهاجم سابق استقلال: اگر قرار باشد بخواهم بعد از 2 هفته نیمکت نشینی برگردم که دیگر هیچ!
شهباززاده به استقلال برمی گردد؟

سجاد شهباززاده گفت: می دانستم که علیرضا منصوریان مرا می خواهد و روی من برای ماندن در استقلال نظر مثبت دارد اما خودم به اینجا آمدم. 

سجاد شهباززاده در رابطه با شایعه جدایی از آلانیا اسپور ترکیه اظهار داشت: من نمی خواهم فعلا درباره شرایطی که در تیم آلانیا دارم، صحبت کنم. تمرکزم روی کار خودم است و بحثی هم درباره جدایی نیست.

وی در ادامه افزود: نمی دانم شایعات جدایی من بر چه اساسی است؟ اصلا الان زمان جدایی است که من بخواهم درخواست فسخ قرارداد بدهم؟ هنوز 3 ماه تا نیم فصل باقی مانده و درست نیست در هر زمانی که می خواهند شایعه درست کنند.

سجاد شهباززاده

مهاجم سابق استقلال و فعلی آلانیا اسپور در واکنش به اینکه گفته می شود ابراز علاقه کرده به استقلال برگردد و حتی با منصوریان نیز صحبت هایی را برای  بازگشت داشته است، گفت: من که در ابتدای فصل مشکلی برای ماندن نداشتم. می دانستم که علیرضا منصوریان مرا می خواهد و روی من برای ماندن در استقلال نظر مثبت دارد اما خودم به اینجا آمدم. 

شهباززاده در پایان افزود: دیگر اگر قرار باشد بعد از این همه تلاش حالا که به اینجا آمدم، بخواهم بعد از 2 هفته نیمکت نشینی برگردم که دیگر هیچ. حالا بگذارید تا نیم فصل زمان زیادی مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daqap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد جانشین شهباززاده فردا با استقلال ثبت می شود

کاش سجاد می ماند!
واکنش منصوریان به جدایی شهباززاده