تاریخ انتشار: 1395/07/01 14:51
کد خبر: 259963

برخورد سرد برانکو و رضاییان

سرمربی پرسپولیس در تیمش جایی برای این بازیکن ندارد
برخورد سرد برانکو و رضاییان

 زمانی که صحبت از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد برانکو ایوانکوویچ بارها در مصاحبه هایش تاکید کرد که در تیمش جایی برای رضاییان نیست و لیستش را پر کرده است.

 

باشگاه اما با وجود مخالفت های برانکو رضاییان را به تیم برگرداند و حالا چند بازی است که این بازیکن روی نیمکت می نشیند، برای گرم کردن کنار زمین می رود و بعد از سومین تعویض دوباره به نیمکت برمی گردد.

 

در دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس پیش بینی می شد که او حداقل دقایقی به رضاییان بازی دهد اما برانکو در اقدامی جالب صادق محرمی (که مثل رضاییان در سمت راست بازی می کند و هم مدافع راست و هم هافبک راست) را به میدان فرستاد و یک دقیقه هم به رامین بازی نرسید؛ درست مثل دو دیدار گذشته این تیم برابر تراکتورسازی و استقلال!

 

برانکو قبلا گفته بود حتی اگر حسین ماهینی هم نباشد او محرمی را دارد و روز گذشته هم به این بازیکن میدان داد تا علنا به مدیران باشگاه پیغام دهد و بگوید رضاییان جزو اولویت هایش نیست.

 

جالب است بدانید پس از مسابقه و این پیروزی ارزشمند مرد کروات بسیار خوشحال و راضی بود. او ابتدا با تمام نیمکت نشینان پرسپولیس و سپس بازیکنان داخل زمین دست داد و آنها را بغل کرد.

 

با این وجود برخورد برانکو و رضاییان نسبتا سرد بود و فقط با او دست داد. رضاییان هم پس از پایان مسابقه و در حالی که ناراحت نشان می داد راهی رختکن شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opglg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخت رضاییان باز می شود؟