تاریخ انتشار: 1395/07/01 16:06
کد خبر: 259943

این هم از عکس برانکو و رضاییان/این برخوردهای سرد کی گرم می شوند؟

رامین رضاییان در دیدار با سپاهان باز هم نیمکت نشین بود و 90 دقیقه بازی همبازیانش را مشاهده کرد
این هم از عکس برانکو و رضاییان/این برخوردهای سرد کی گرم می شوند؟

برانکو ایوانکوویچ در بازی با سپاهان هم از رامین رضاییان در ترکیب تیمش استفاده نکرد تا موضعش همچنان مشخص باشد.

 

 حسین ماهینی در ترکیب تیم بازهم عملکرد خوبی داشت و در یک صحنه با یک تکل عالی از پشت دروازه تیمش را نجات داد. به نظر می رسد این نیمکت نشینی به نفع پرسپولیسی ها و رامین رضاییان شده است، پرسپولیس با این برد 15 امتیازی شد و با تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفت تا نشان بدهد بدون اتکا به تک ستاره ها  و درچارجوب یک نمایش تیمی می شود پیش رفت.

 

 جالب این که برانکو ایوانکوویچ  در اواخر بازی صادق محرمی جوان را به بازی آورد تا نشان دهد تسلیم فشارها برای بازی دادن رضاییان نشده است و از این به بعد رضاییان باید برای بازی کردن علاوه بر ماهینی با محرمی نیز بجنگد. رامین که البته بازیکن شایسته ای است ، چوب رفتار اول فصل خود رامی خورد و البته باید به برانکو حق داد که انضباط تیمی را قربانی او نکند.

 

پس از پایان بازی برانکو ایوانکوویچ و رامین رضاییان برخورد نسبتا سردی با هم داشتند، اما مطمئنا هر دو از پیروزی پرسپولیس شاد هستند.

 

رضاییان که به تیم ملی دعوت شده درباره نیمکت نشینی اش ابراز ناراحتی  کوچکی کرده و در اینستاگرامش نوشته: ول از اینکه به همه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم برای ٣ امتیاز بازی .یه چیزی از ته قلبم میخوام بگم هوادارای پرسپولیس دست تک تک شماهارو میبوسم و میفشارم بخاطر تمام حمایت هایی که میکنید و هیچ وقت پشت منو خالی نکردید و منم مطمئن باشید به شماها قول میدهم با فوتبالم جواب محبت های شماهارو میدهم....پشت هر سر بالایی یک سر پایینی هست..خدایا شکرت و اینکه خدا بزرگه.

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyp7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخورد سرد برانکو و رضاییان