تاریخ انتشار: 1395/07/02 10:47
برانکو، محرمی را بیشتر از رامین قبول دارد
کد خبر: 259862

حرف حرف برانکو است؛ رضاییان جایی در پرسپولیس ندارد

چهارشنبه پرسپولیسی ها در حالی مقابل سپاهان قرار گرفتند و این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتند که باز هم رامین رضاییان روی نیمکت ذخیره ها بود و باز هم شانسی برای بازی کردن پیدا نکرد.
حرف حرف برانکو است؛ رضاییان جایی در پرسپولیس ندارد

این اتفاق در حالی افتاد که به نظر می رسد برانکو دیگر چندان علاقه ای به این بازیکن ندارد و او حتی به صادق محرمی بازی می دهد،اما رامین رضاییان راحتی از روی نیمکت ذخیره ها بلند نمی کند!

برانکو زمانی که رضاییان پرسپولیس را به مقصد ترکیه ترک کرد قید این بازیکن را زد و حسین ماهینی را که خدت سربازی اش به اتمام رسیده بود را دوباره به پرسپولیس برگرداند.او حساب ویژه ای روی ماهینی کرده بود و هرگز فکرش را نمی کرد که رضاییان دوباره به ایران برگردد و دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا کند اما این اتفاق افتاد.هرچند برانکو ناراضی بود و به مسئولان پرسپولیس هم اعلام کرد که این بازیکن در تفکراتش جایی ندارد اما باز پرسپولیسی ها کار خودشان را کردند و قرارداد رامین را به امضا رساندند.

حالا رامین برای چندمین هفته متوالی است که روی نیمکت ذخیره ها جا خوش کرده و اصلا به او بازی نمی رسد.حتی در شرایطی که کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده هم مصدوم و محروم باشند باز برانکو ترجیح می دهد از این بازیکن استفاده نکند.

نکته جالب اما اینجا بود که در بازی با سپاهان،پروفسور حتی به صادق محرمی که هم پست رضاییان است بود برای دقایقی بازی داد اما از رامین استفاده نکرد تا ثابت کند که حرف حرف خودش است و وقتی بگوید بازیکنی در تفکراتش جایی ندارد قطعا همین طور می شود.رضاییان روزهای سختی را در پرسپولیس خواهد داشت.او برای به دست آوردن جایگاه قبلی اش باید تلاش زیادی کند و باید بجنگد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noepg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین هم چنان بر روی نیمکت/ برانکو روی حرف خود ایستاده است