تاریخ انتشار: 1395/07/02 13:15
کد خبر: 259854

80 ضربه شلاق برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بارسلونا

گروه ترورسیتی داعش، پوشیدن پیراهن های بسیاری از تیم‌های فوتبال که رئال مادرید و بارسلونا نیز شامل آن می‌شود را برای شهروندان تحت حکومتش ممنوع کرد.

این روزها روزی نیست که خبری عجیب در مورد گروهک تروریستی داعش به گوش نرسد و در همین راستا امروز نشریه دیلی میل انگلیس اعلام کرده است که این گروهک با اعلام لیستت از پیراهن های ورزشی پوشدن آن ها را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش AS، طبق اعلام این گروهی، از این به بعد در مناطق تحت کنترل داعش، پوشیدن هر گونه لباس ورزشی از جمله پیراهن تیم های رئال مادرید، بارسلونا، هرگونه تیم ملی و همچنین پیراهن های برند آدیداس و نایک ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر مورد فرد مورد نظر به 80 ضربه شلاق محکوم می شود. جالب است بدانید که در تصویر منتشر شده پیراهن های رونالدو و مسی به طور ویژه ای ممنوعیتش اعلام شده است و به صورت مجزا ار آرم رئال مادرید و بارسلونا پیراهن این دو فوق ستاره دنیای فوتبال نیز ممنوع اعلام شده است.

*نکته جالب در این تصویرها این است که پیراهن های رونالدو و مسی با شماه های 9 و 19 قرار داده شده است. پیراهن هایی که به ابتدای دوران حضور آن ها در رئال مادرید و بارسلونا مربوط می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8ob5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک اتفاق عجیب و بی سابقه در لالیگا!