تاریخ انتشار: 1395/07/03 10:42
کد خبر: 259691

تلاش همه جانبه برای پرسپولیسی کردن اشکان دژاگه

برای پوشاندن پیراهن پرسپولیس به تن اشکان دژاگه خیلی‌ها در تلاش‌اند؛ از مدیران باشگاه گرفته تا هوادار متمولی که بیش از آنها در تصمیم‌گیری‌ها سهیم است.
تلاش همه جانبه برای پرسپولیسی کردن اشکان دژاگه

برای پوشاندن پیراهن پرسپولیس به تن اشکان دژاگه خیلی‌ها در تلاش‌اند؛ از مدیران باشگاه گرفته تا هوادار متمولی که بیش از آنها در تصمیم‌گیری‌ها سهیم است.
او بود که رامین رضاییان را برگرداند و پیش از آن هم به طارمی وعده داده بود که به اندازه رقم قراردادش، از جیب به او پول می‌دهد.
حالا هم دست گذاشته روی اشکان دژاگه و منتظر است پرسپولیسی‌ها بله را از برانکو بگیرند تا این بازیکن ملی‌پوش را بفرستد برای امضای قرارداد. شایعه قرمزپوش شدن اشکان دژاگه را اول‌بار وقتی شنیدیم که فصل شانزدهم هنوز سوت نخورده بود.
 آن روزها هم همین هوادار متمول پرسپولیس برای جذب این بازیکن تلاش می‌کرد که البته ناکام ماند و حالا دوباره چند وقتی است زوم کرده روی دژاگه و به زور هم شده، می‌خواهد او را به پرسپولیس بیاورد. درباره دژاگه همین یک ماه پیش شنیدیم خانه‌ای در تهران خریده و قرار است با یکی از دو تیم مطرح پایتخت- پرسپولیس یا استقلال- قرارداد ببندد.
این بازیکن دیگر به العربی هم تعهدی ندارد که مانع حضورش در لیگ برتر شود و حسین هدایتی که آخرین بار، پیش از بازی با سپاهان با اشکان دژاگه به مذاکره نشست، در تلاش است تا با استفاده از این فرصت، خودی نشان بدهد. حال آنکه لیست پرسپولیس پر است و برانکو هم به جذب بازیکن جدید هیچ میلی ندارد.
او این بی‌میلی را در واکنش به اصرارهای باشگاه هم به زبان آورده و این در حالی است که خود‌ دژاگه هم هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای حضور در پرسپولیس نگرفته. اشکان دژاگه مردد است و تنها دلیل تردیدش، اختلاف کی‌روش و برانکو.
او خوب می‌داند که حضور در پرسپولیس رابطه‌اش با سرمربی پرتغالی تیم‌ملی را شکرآب خواهد کرد و شاید حتی جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد. از طرفی احتمال می‌دهد که به خاطر تحمیلی بودنش، برانکو هم در پرسپولیس از او بازی نگیرد و روی نیمکت بنشاندش.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyyrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای دربى گلزن جدید معرفى مى کند