تاریخ انتشار: 1395/07/04 19:41
کد خبر: 259386

ستاره جنجالی پرسپولیس دوباره نیمکت نشین می شود؟!

احمد نوراللهی هافبک تیم پرسپولیس با توجه به ازدحام خط میانی این تیم ممکن است باز هم از روی نیمکت تماشاگر عملکرد همبازی‌ های خود باشد.
ستاره جنجالی پرسپولیس دوباره نیمکت نشین می شود؟!

هافبک تیم پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان و به دلیل محرومیت کمال کامیابی نیا پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی قرمز پوشان راه پیدا کرد و توانست عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش بگذارد.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه خواهد بود و برانکو ایوانکوویچ مجبور است از بین نفرات زیادی که در خط میانی دارد تنها چهار نفر را انتخاب کند.
حضور فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه به علاوه جوانان مستعدی که پرسپولیس در اختیار دارد، کار را برای این بازیکن و برانکو ایوانکوویچ جهت قرار دادن او در ترکیب اصلی مشکل کرده است و این امکان وجود دارد که احمد نوراللهی که در بازی مقابل سپاهان عملکرد مثبتی را از خود به نمایش گذاشت، در بازی مقابل قشقایی شیراز از روی نیمکت کار را دنبال کند.

البته این احتمال هم وجود که نوراللهی به پست هافبک چپ منتقل شود و یا برانکو ایوانکوویچ تصمیم به تغییر سیستم و استفاده از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیم خود بگیرد تا این بازیکن فرصت حضور دوباره در ترکیب تیم را پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noolo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای دربى گلزن جدید معرفى مى کند