تاریخ انتشار: 1395/04/23 11:37
کد خبر: 274179

از خانواده های مدافعین حرم تجلیل خواهد شد

قائم مقام باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: در رقابت های چهارجانبه شهدای مدافع حرم مازندران از خانواده معزز این قهرمانان دعوت به عمل خواهد آمد.
از خانواده های مدافعین حرم تجلیل خواهد شد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، علی امیری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم استان مازندران روزهای 24 و 25 تیر ماه و با حضور تیم های سپاهان اصفهان، گسترش وفولاد تبریز و تیم ملی دانشجویان برگزار می شود.

امیری در ادامه افزود: از مسئولان این تیم ها به خاطر احترام به شهدای مدافع حرم و حضور در این جام تشکر می کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا جامی در خور شأن و شخصیت این شهیدان والا مقام برگزار کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه با بیان اینکه میزبان اصلی این رقابت ها خانواده محترم این شهدا هستند، گفت: باشگاه خونه به خونه با دعوت از این عزیزان، تجلیل شایسته ای از آنها به عمل خواهد آورد.

وی ضمن دعوت از اصحاب رسانه باب پوشش خبری این جام گفت: با توجه به اینکه رقابت ها به جام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است این امید را داریم تحت پوشش خوب رسانه ها قرار گیرد.

علی امیری در خصوص نحوه برگزاری این رقابت ها نیز گفت: پس از ورود هر سه تیم به مازندران، قرعه کشی را با حضور مسئولان تیم ها برگزار خواهیم کرد.

امیری خاطرنشان کرد: بازی های روز اول ساعات 17 و 19 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و ساعت 17 روز جمعه بازی رده بندی و ساعت 19 بازی فینال را در پیش خواهیم داشت.

وی برگزاری مسابقات چهارجانبه را یکی از سیاست های این باشگاه برشمرد و گفت: دو سال قبل جام سرداران شهید استان مازندران را با حضور تیم های خونه به خونه، نساجی، شهرداری تبریز و داماش گیلان برگزار کرده بودیم و سال گذشته نیز به دلیل تأخیر ناخواسته ای که بوجود آمد موفق به برگزاری این جام نشدیم تا امسال شرایط را برگزاری آن فراهم کنیم.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه در پایان گفت: این مسابقات از شبکه تبرستان به صورت مستقیم روی آنتن خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضایی: کار کردن با مرزبان لذت بخش تر از حضور در لیگ برتر است
در گفتگو با فرتاک؛