تاریخ انتشار: 1395/07/06 10:56
کد خبر: 259113

توجیه باشگاه پرسپولیس درباره غیبت در مراسم اولین سالگرد کاپیتانشان

روز پنج‌شنبه هفته جاری، اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس در زادگاه او در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.
توجیه باشگاه پرسپولیس درباره غیبت در مراسم اولین سالگرد کاپیتانشان

این در حالی است که بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس به دلیل بازی روز جمعه در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز، نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند و گویا این مساله موجب آزردگی خاطر خانواده مرحوم نوروزی شده است.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفته: «متاسفانه کاری جز این نمی‌شود کرد که برای بازی جام حذفی به شیراز برویم. این بازی طبق برنامه سازمان لیگ برگزار می‌شود و ما هم مجبور هستیم براساس همین برنامه از پیش تعیین شده اقدام کنیم. البته روز پنج‌شنبه برخی از مدیران و عوامل باشگاه در مراسم هادی نوروزی حاضر خواهند بود اما متاسفانه بازیکنان و کادرفنی نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند.»
او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست برای به تعویق افتادن کوتاه مدت بازی روز جمعه با سازمان لیگ صحبت کند، گفت: «به دلایل زیادی امکان به تعویق افتادن بازی وجود نداشت. باتوجه به شرایط و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این بازی باید همان روز جمعه برگزار شود و کاری از دست ما برای تعویق بازی ساخته نبود.»

آیا باشگاه پرسپولیس قصد ندارد مراسمی جداگانه به مناسبت اولین سال درگذشت هادی نوروزی برگزار کند؟ خمارلو جواب می‌دهد:«همین مراسمی که روز پنج‌شنبه در کپورچال برگزار خواهد شد را هم باشگاه پرسپولیس می‌گیرد و به غیر از این مراسم، دیگر برنامه‌ای در دستور کار باشگاه به این منظور قرار ندارد.»

خمارلو در پایان راجع به اینکه بازیکنان پرسپولیس چه زمانی بر سر مزار هادی نوروزی خواهند رفت گفت: «بازیکنان پنج روز تعطیل بودند و تا جایی که می‌دانم تعدادی از آنها در همین تعطیلات به کپورچال بر سر مزار هادی عزیز رفته‌اند. در کل رفتن به آنجا در اختیار خود بازیکنان است و برنامه‌ای برای حضور دسته جمعی در کپورچال نداریم و هر بازیکنی، هر زمان که خودش بخواهد به آنجا خواهد رفت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnbgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جنجالی پرسپولیس دوباره نیمکت نشین می شود؟!