تاریخ انتشار: 1395/04/23 13:46
کد خبر: 274150

برق جدید با دو دروازه بان قرارداد بست+عکس

تیم فوتبال برق جدید که در حال پشت سر گذاشتن تمرینات خود برای حضوری قدرتمند در لیگ دو کشور میباشد، رفته رفته نیازهای خود را با گرفتن بازیکنان مستعد و مدنظر خویش برآورده میسازد.
برق جدید با دو دروازه بان قرارداد بست+عکس

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، پس از تمدید بازیکنان اصلی فصل پیش و به خدمت گرفتن امین متوسل زاده و سجاد احمدی، نارنجی پوشان این بار به سراغ سنگربان رفتند.

آرش ملک که متولد 73 است سابقه یازده سال حضور در تیم فجرسپاسی شیراز را در کارنامه دارد. او در سال 91 با جوانان فجر قهرمان کشور شده و عنوان بهترین دروازه بان را کسب نموده است. ملک سال 92 با امید فجر قهرمان کشور شد. وی که سابقه کاپیتانی رده های سنی فجر را هم دارد یک سال با فجریها در لیگ برتر حاضر بوده است. ملک در اردوهای تیم ملی پایه حضور داشته و در تیم ملی دانش آموزی نیز عضو بوده است.

آرش ملک

 

حق شناس فوتبال خود را از جهرم آغاز کرد؛ بعد از آن در لیگ دو کشور ، دو سال درون دروازه تیم بهمن شیراز سنگربانی کرد و در سال دوم با درخششی که از خود نشان داد همراه این تیم به لیگ یک صعود نمود. حق شناس فصل گذشته درون دروازه کارا نیز نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و همراه این تیم به دور دوم رقابت ها صعود نمود. حق شناس سالهاست جزء سنگربانان مطمئن استان بوده و روند رو به رشد خود را ادامه داده است.

حق شناس که یک بار با همین کادر به لیگ یک صعود کرده است، میخواهد امسال با لباس نارنجی یک بار دیگر صعود را تجربه نماید.

مسلم حق شناس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jjee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین خرید هف سمنان از کیمیافرآیند آمد