تاریخ انتشار: 1395/07/09 12:29
کد خبر: 258627

راز شادی گل لیونل مسی + عکس

راز شادی گل لیونل مسی + عکس

لیونل مسی اگر بهترین بازیکن دنیا نباشد، یکی از بهترین هاست و شکی در این نیست که در میان گل های زیادی که در دوران بازیگری اش زده، گل های فوق العاده و دیدنی ای به ثمر رسانده است.
اما تقریبا هربار که گل می زند، زمانی که در حال بازگشت به سمت نیمه زمین خودشان است و می خواهد برای ادامه بازی آماده شود، دست هایش را به سمت آسمان بالا می برد و بالا را نگاه می کند.

GettyImages-472364892

 

اما راز این شادی گل چیست؟ مسی چند سال پیش گفته بود که چرا این کار را می کند و گفته بود به خاطر مادربزرگش است که قبل از ستاره شدن او مرده است:«این کار را می کنم چون گل هایم را به مادربزرگم تقدیم می کنم. او به من انگیزه داد که به فوتبال بروم، اما حالا نمی تواند ببیند که من چقدر پیشرفت کرده ام. اما هنوز هم به من و خانواده ام کمک می کند».

مادربزرگ مسی او را به فوتبال معرفی کرده و لوکا کایولی، نویسنده بیوگرافی مسی یک بار دیگر این موضوع را در کتابش عنوان کرده است.
او نوشته که یک مربی محلی در روساریو آرژانتین نمی خواسته به مسی به خاطر جثه کوچکش بازی بدهد. اما مادر بزرگ او گفته او را به زمین بفرست و ببین چه خواهد کرد. مربی هم گفته قبول است، اما او را نزدیک به خط کناری زمین بازی می دهم تا وقتی گریه کرد بتوانم سریع او را بیرون بکشم. اما او هرگز مجبور نشد مسی را بیرون بکشد و باقی داستان را هم که همه می دانند.

http://wpmedia.o.canada.com/2014/06/531079225.jpg?w=660

Barcelona v Dynamo Kiev - UEFA Champions League

Image result

RIO DE JANEIRO, BRAZIL - JUNE 15: Lionel Messi of Argentina celebrates after scoring his team's second goal during the 2014 FIFA World Cup Brazil Group F match between Argentina and Bosnia-Herzegovina at Maracana on June 15, 2014 in Rio de Janeiro, Brazil. (Photo by Matthias Hangst/Getty Images)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o9el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیب؛ یک نقاشی جنجالی از چهره مسی مربوط به ۳۱۷ سال قبل +عکس