تاریخ انتشار: 1395/07/11 12:33
کد خبر: 258254

گزارش کامل تمرینات امروز تیم ملی

دومین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان صبح امروز در تهران پیگیری شد.

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و دیدار مقابل ازبکستان آماده می‌کند، از ساعت 10 و 15 دقیقه امروز تمرینات خود را با حضور 18 بازیکن زیر نظر کادر فنی در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران دنبال کرد.

* در تمرین امروز به جز دژاگه و پورعلی‌گنجی و همچنین علیرضا حقیقی از سایر لژیونرها همچنان خبری نبود. با این حال قرار است بازیکنان ایرانی خارج از کشور طی روزهای آینده یک به یک به تمرینات تیم ملی اضافه شوند.

* در حالی اعلام شده بود تمرین امروز قرار است از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز می‌شود اما برنامه تمرینی تغییر کرده و اتوبوس تیم ملی 25 دقیقه زودتر وارد محل تمرین شد.

* بازیکنان پس از حدود 5 دقیقه گرم کردن اختیاری زیر نظر کادر فنی در عرض زمین به دویدن پرداخته و سپس استارت‌های‌ کوتاه و بلند را در 2 مرحله و در بین موانع انجام دادند. از همان ابتدا گلرها از جمع بازیکنان جدا شده و کارهای اختصاصی دروازه‌بانی را انجام دادند که نکته جالب مربوط به نوع تمرین امروز آنها بود که در یکی از موارد 2 دروازه‌بان به صورت هندبالی توپ را به سمت دروازه‌بانی که در درون چارچوب دروازه ایستاده بود پرتاب کرده و او باید آن را مهار می‌کرد.

* امروز گلرها و کادر فنی از لباس قرمز رنگ استفاده کرده و ملی‌پوشان سبز پوش بودند. هر چند که روی لباس‌های خود GPS بسته تا ترکیبی از سبز و مشکی رنگ لباس امروز بازیکنان را تشکیل دهد. البته در ادامه دروازه‌بانان برای تمایز از کادر فنی کاور طوسی بر تن کردند.

* تمرینات امروز به مانند تمام تمرینات قبلی تیم ملی توسط خانبان فیلمبرداری شد.

* شرایط جوی حاکم بر تمرین امروز در نوع خود جالب بود. با آغاز تمرین ملی‌پوشان هوا به شدت سرد شده و باد خنکی می‌وزید تا جایی که برخی از اعضای کادر فنی مجبور به استفاده از لباس گرم شدند اما در ادامه و با گذشت حدود یک ساعت از تمرین هوا به شدت گرم و آفتابی شده و به نوعی امروز آب و هوای 4 فصل در تمرین حاکم شود.

* شوخی‌های افشین پیروانی با خبرنگاران در نوع خود جالب بود. ضمن اینکه مدیر تیم ملی امروز زودتر از اتوبوس تیم ملی خود را به مجموعه تمرینی آورد.

* در حین تمرین در دقایقی جواد نکونام با مارکار آقاجانیان به صحبت پرداخته و پس از استارت‌های کوتاه و بلند تیموریان و دژاگه با کروز دقایقی صحبت کردند.

* تمرین امروز در حالی آغاز شد که کی‌روش در تمرین نبود و او پس از چند دقیقه درحالی که لباس تمرین بر تن کرده بود به زمین آمد و کارهای تمرین را زیر نظر داشت. کی‌روش امروز با پوشیدن لباس قرمز هم‌رنگ سایر اعضای کادر فنی شده و به همراه آنها برای تمرین امروز ملی‌پوشان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

* بعد از برگزاری تمرینات ابتدایی که به کارهای بدنی اختصاص داشت بازیکنان با اضافه شدن گلرها به تمرین شوت‌زنی پرداخته که البته در این بخش یک دسته از بازیکنان در جناحین به کارهای ترکیبی پرداخته و موج دوم حملات پس از شوت‌زنی، به سانتر این بازیکنان و در زمین بازیکن حمله کننده مربوط می‌شود. در این بخش از تمرین اشکان دژاگه به صورت جداگانه به تمرین پرداخت.

* بازیکنان پس از چند دقیقه استراحت و تنفس با دستور کادر فنی به 2 تیم فسفری و خاکستری تقسیم شده و در نیمی از زمین و با حضور دروازه‌بانان فوتبال 8 به 8 را انجام دادند که در این بخش دژاگه با پوشیدن کاور سفید متمایز از سایرین شده و پس از پایان دوران نقاهتش سرانجام همراه با سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* پس از انجام دقایقی از تمرین کی‌روش که  جدیت و نظارت خاصی در این تمرین داشت بازیکنان را جمع کرده و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. پس از آن بازیکنان به فوتبال درون تیمی ادامه دادند.

* در چندین نوبت هلیکوپترهای ارتش جمهوری اسلامی در فراز زمین تمرین تیم ملی به پرواز درآمدند که این موضوع توجه کی‌روش و ملی‌پوشان را به خود جلب کرد.

* در نوبت دوم تمرین فوتبال کروز و نکونام در دو سمت بازیکنان ایستاده و وظیفه داشتند تا تیم حمله‌کننده را همراهی کنند.

* تمرینات تاکتیکی تیم ملی فردا پیگیری شده و ملی‌پوشان به منظور برگزاری دیدار با ازبکستان سه‌شنبه راهی این کشور خواهند شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b86pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوس: مهم‌ترین فاکتور تیم ما کی‌روش است