تاریخ انتشار: 1395/07/11 13:04
کد خبر: 258246

10 بازی حساس در ماه اکتبر که باید دید!

در برخی از لیگ های معتبر اروپایی ماه سپتامبر بسیار شلوغ و پر حادثه دنبال شد و این روند در ماه اکتبر نیز متوقف نخواهد شد.
10 بازی حساس در ماه اکتبر که باید دید!

حداقل 10 بازی بزرگ و حساس در این ماه در اروپا برگزار خواهد شد که نباید تماشای آن‌ها را از دست داد:

 

ایتالیا - اسپانیا (پنجشنبه / ۱۵ مهر (۶ اکتبر) / ساعت ۲۲:۱۵)

تیم ملی اسپانیا تحت هدایت جولن لوپتگی به تورین سفر خواهد کرد، تا برای انتقام شکست در یورو ۲۰۱۶ به مصاف آتزوری برود، و هر دو تیم به سرگروهی در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز چشم دوخته‌اند.

 

هلند - فرانسه (دوشنبه / ۱۹ مهر (۱۰ اکتبر) / ساعت ۲۲:۱۵)

هر دو تیم به دنبال پشت سر گذاشتن خاطرات تلخ یورو ۲۰۱۶ هستند، یکی به خاطر از دست دادن فرصت حضور در این رقابت ها و دیگری به خاطر شکست در فینالی که میزبان آن بود. در آمستردام آرنا، فرانسه در غیاب بنزما به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی است.

 

کلمبیا - اروگوئه (سه شنبه / ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر) / ساعت ۰۰:۰۰)

اروگوئه در حال حاضر صدرنشین مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه کونمبول است، اما خامس رودریگز به دنبال اثبات خود در تقابل مقابل لوئیز سوارز و سایر ستاره های لاسلسته خواهد بود.

 

لیورپول - منچستر یونایتد (دوشنبه / ۲۶ مهر (۱۷ اکتبر) / ساعت ۲۲:۳۰)

بزرگ‌ترین بازی در فوتبال انگلیس، که این بار با چاشنی تقابل مورینیوی همیشه جنجالی با یورگن کلوپ کاریزماتیک همراه خواهد بود و هر دو تیم روند خوبی را در حال حاضر سپری می‌کنند.

 

بارسلونا - منچستر سیتی (چهارشنبه / ۲۸ مهر (۱۹ اکتبر) / ساعت ۲۲:۱۵)

پپ گواردیولا به خانه بازخواهد گشت و لیونل مسی هم با زمان مبارزه خواهد کرد تا به موقع برای حضور در این جدال حساس آماده شود؛ دیداری که مطمئناً در تعیین صدرنشین این گروه نقش به سزایی خواهد داشت.

 

والنسیا - بارسلونا (شنبه / ۱ آبان (۲۲ اکتبر) / ساعت ۱۷:۴۵)

باشگاه کاتالانی فصل گذشته نتوانست از سد والنسیا عبور کند، بنابراین یک آزمون سخت دیگر در مقابل تیم جدید والنسیا تحت هدایت پراندلی، خواهد داشت.

 

چلسی - منچستر یونایتد (یکشنبه / ۲ آبان (۲۳ اکتبر) / ساعت ۱۹:۳۰)

مورینیو به استمفورد بریج باز خواهد گشت و مسلماً نباید تماشای این مسابقه را از دست داد. خوان ماتا نیز در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

 

لیورپول - تاتنهام (سه شنبه / ۴ آبان (۲۵ اکتبر) / ساعت ۲۲:۱۵)

یکی از بهترین مسابقات در چارچوب بازی های جام اتحادیه انگلستان، جدال تیم یورگن کلوپ با تیم مائوریسیو پوچتینو خواهد بود و این درحالی است که سرمربی آلمانی تخصص خوبی در بازی های حذفی دارد.

 

منچستر یونایتد - منچستر سیتی (چهارشنبه / ۵ آبان (۲۶ اکتبر) / ساعت ۲۲:۳۰)

قسمت دوم از دربی های شهر منچستر با دوئل میان پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو در حالی انجام خواهد شد که سرمربی اسپانیایی در جدال نخست بر رقیب خود غلبه کرده و این بار باید در یک دیدار حذفی به مصاف هم بروند.

 

یوونتوس - ناپولی (شنبه / ۸ آبان (۲۹ اکتبر) / ساعت ۲۲:۱۵)

دو مدعی فتح اسکودتو در این فصل از رقابت های سری آ؛ قرار گرفتن گونزالو هیگواین مقابل هواداران ناپولی که حالا به یکی از دشمنان آنها تبدیل شده است، بسیار تماشایی خواهد بود، ضمن اینکه تقابل زوج دیبالا و هیگواین با کایخون و میلیک در سمت مقابل نیز یکی از جذابیت های این مسابقه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyrva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ می خواهد بی ولخرجی تیم بسازد!