تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:00
کد خبر: 274086

حفظ شأن مسابقات جام شهدا با لغو آن!

جام شهدا هفته آینده برگزار نمی شود، مسئولان برگزاری مسابقات در حال تدوین برنامه جدیدی هستند
حفظ شأن مسابقات جام شهدا با لغو آن!

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، رار بود تورنمنت چهار جانبه جام شهدا با حضور تیم‌های پرسپولیس، پدیده خراسان، تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز از روز شنبه هفته آینده انجام شود که با برخی تصمیمات برگزاری این مسابقات در هاله‌ای از ابهام است.

ابتدا پرسپولیسی‌ها از حضور در این مسابقات انصراف دادند و برانکو اعلام کرد برنامه تیمش با برنامه این مسابقات همخوانی ندارد و به‌همین دلیل سرخپوشان نمی‌توانند در این تورنمنت حاضر شوند. به‌دنبال این تصمیم خبرهای ضدونقیض کناره‌گیری ماشین‌سازی و تراکتورسازی هم شنیده شد و به‌همین دلیل و برای اینکه شأن این مسابقات و نام آن هم حفظ شود، مسئولان می‌خواهند تصمیم جدیدی بگیرند.

لغو تورنمنت جام شهدا آخرین تصمیم گرفته شده است و مسئولان قصد دارند زمان این دیدارها و تیم‌های حاضر در آن را تغییر بدهند. به‌احتمال فراوان تورنمنت جام شهدا پس از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر که تیم ملی اردو خواهد داشت و لیگ حدود یک ماه تعطیل می‌شود، با حضور چند تیم دیگر که هنوز اسامی آنها اعلام نشده است، برگزار خواهد شد.

با این شرایط بعید است که هفته آینده جام شهدا برگزار شود و باید دید لغو جام شهدا به‌صورت رسمی از سوی سازمان لیگ و بنیاد شهید اعلام می‌شود یا نه، چون مسئولان برگزاری مسابقات در حال تدوین برنامه جدیدی هستند.

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neejx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




بهروان باشگاه تراکتورسازی را تهدید کرد