تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:40
کد خبر: 274068

سرمربی سابق پرسپولیس طلبش را به این تیم بخشید

حمید درخشان سرمربی سابق سرخپوشان با بیان اینکه ملاقات خوبی با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته است، از بخشیدن بخشی از طلب خود به این باشگاه خبر داد.
سرمربی سابق پرسپولیس طلبش را به این تیم بخشید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حمید درخشان گفت: دلم نمی خواست و نمی خواهد برای پرسپولیس مشکل و حاشیه درست شود. همه باید شأن پرسپولیس را حفظ کنند و در ملاقاتی هم که با سرپرست باشگاه داشتیم به توافق های خوبی رسیدیم.

وی افزود: در ارتباط با مطالباتی که از گذشته وجود داشت، نشست خوبی در باشگاه با طاهری داشتیم که به نتایج مثبت و توافق های خوبی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: من از زمان فعالیت در پرسپولیس طلبی از باشگاه داشتم که معوق مانده بود و در پی این نشست من به احترام پرسپولیس مبلغی را بخشیدم و طاهری هم زمانی را برای پرداخت مطالبات مشخص کرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم برای پرسپولیس حاشیه درست نشود و اگر می توانیم به این تیم کمک کنیم. در این مدت با توجه به همین تفکر دوست نداشتم از این ناحیه حاشیه ای برای پرسپولیس ایجاد شود. عقیده دارم همه وظیفه داریم شأن پرسپولیس را حفظ کنیم. هر کس به پرسپولیس علاقه دارد یا برای آن زحمت کشیده است، دوست ندارد حاشیه ای برای تیم ایجاد شود و به همین دلیل باید خیلی مراقب باشیم که چه حرف هایی مطرح می شود و در نهایت باید حرمت پرسپولیس و پرسپولیسی را نگه داشت.

درخشان در ادامه درباره ارزیابی خود از شرایط تیم پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من تیم خوبی بسته شده است. بازیکنان خوبی جذب شده اند و اعتقاد دارم این تیم می تواند با اقتدار در مسیر قهرمانی حرکت کند و لازم است به این بچه ها اعتماد کرده و از آنها حمایت کنیم. همانطور که سال گذشته هم بازیکنان و کادر فنی جواب خوبی به اعتماد و حمایت هواداران دادند.

سرمربی سابق سرخپوشان در ارتباط با ابراز نگرانی ها درباره بعضی خطوط بازی پرسپولیس از جمله خط حمله اظهار داشت: می گویم نه تنها بحرانی در کار نیست بلکه بازیکنان خوبی جذب شده اند. در پست نفراتی مثل رامین رضائیان که جدا شده اند، بازیکنان خوبی اضافه شده اند و من امیدوارم حتی بازی های بهتر از سال قبل را شاهد باشیم.

شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر از چهارم مردادماه آغاز می شود و تیم پرسپولیس در نخستین دیدار به مصاف سایپا می رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqqq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چک عابربانک برگشت خورد!