تاریخ انتشار: 1395/07/14 11:17
کد خبر: 257587

کارلوس کی روش: 2 خبر دارم؛ یک خبر خوب و یک خبر بد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «وقتی من به ایران آمدم یک بازیکن در اروپا بود اما اکنون ۱۵ بازیکن در اروپا هستند.»
کارلوس کی روش: 2 خبر دارم؛ یک خبر خوب و یک خبر بد

به گزارش فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار با ازبکستان گفت: خوشحالم که برای سومین بار به ازبکستان می‌آیم و ما برای این آمدیم که با یک تیم قوی بازی کنیم.

کی‌روش افزود: ازبکستان 6 امتیاز دارد و قوی ترین تیم گروه محسوب می‌شود بر همین اساس ما تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی خود را انجام دهیم و فردا مقابل این تیم بهترین نتیجه را بگیریم هرچند که می‌دانیم مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کنیم.

وی در مورد دژاگه و جهانبخش و اینکه آیا مصدومیت آنها برطرف شده است یا خیر گفت: مصدومیت‌ها بخشی از فوتبال است و ما باید تلاش کنیم تا بدون ستاره‌ها هم بازی تیمی را از خود به نمایش بگذاریم و این موضوع را فردا در زمین بازی مشاهده خواهید کرد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: یک خبر خوب و یک خبر بد دارم. جهانبخش و دژاگه می‌توانند فردا تیم ملی را همراهی کنند و این برای ما یک خبر خوب و برای ازبکستان یک خبر بد است.

کی‌روش در ادامه نشست خبری خود یادآور شد: تیم ملی ایران وضعیت خوبی دارد و می‌تواند نمایش خوبی را نیز ارائه کند. وقتی که من به ایران آمدم فقط یک بازیکن ایرانی در اروپا بازی می‌کرد اما الان 15 بازیکن ایران در اروپا بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی در مورد قضاوت بنیامین ویلیامز و اشتباهات او در دیدار گذشته تیم ملی مقابل عراق گفت: در فوتبال این طور اشتباهات پیش می‌آید و حتی بازیکن و مربی هم اشتباه می کند اما باید تلاش کرد تا اشتباهات تکرار نشود یعنی زمانی که بازی تمام شد بازیکنان و داور از اینکه اشتباهی انجام نداده‌اند خیالشان راحت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opv5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخاب داور جنجالی برای دیدار ایران و ازبکستان