تاریخ انتشار: 1395/07/18 18:23
کد خبر: 256698

یادداشت فوتبال نویس انگلیسی؛ ایران و کره در غیاب شاهزاده پارسی

یادداشت فوتبال نویس انگلیسی؛ ایران و کره در غیاب شاهزاده پارسی

به گزارش فرتاک ورزشی، روزنامه کره تایمز در آستانه بازی حساس ایران و کره یادداشتی از جان دردن در مورد این بازی منتشر کرده است. جان دردن در این یادداشت بازی مقابل شاگردان کی‌روش را سخت ترین آزمون اشتیلیکه در این مرحله دانسته است. 


جان دردن در بخشی از این یادداشت یکی از مشکلات بزرگ کره برای بازی با ایران را ورزشگاه آزادی دانسته است. فارغ از حضور هواداران پرتعداد برای تشویق تیم ملی ایران وضعیتی که این ورزشگاه در آن واقع شده هم یکی از دغدغه‌های بازیکنان و کادرفنی کره است. واقع شدن ورزشگاه آزادی 1200 متر بالاتر از سطح دریا کره‌ای‌ها را مجبور کرده تا سه روز زودتر راهی ایران شده و بدن‌هایشان را به تمرین کردن در این شرایط آب و هوایی و فشار هوا تطبیق دهند. 


جان دردن همچنین مشکل بزرگ کی‌روش برای بازی با کره را خستگی بازیکنان و کمتر استراحت کردن ملی‌پوشان بعد از بازی با ازبکستان دانسته است و نوشته اگر شاگردان کی‌روش، مربی زیرک سابق رئال مادرید کمی آماده‌تر و سرحال‌تر بودند شاید مشکلات بیشتری برای کره‌جنوبی ایجاد می‌کردند.


اما ستاره تیم ملی از نظر این کارشناس فوتبال چه کسی است؟ حدس زدن آن کار سختی نیست. سردار آزمون. جان دردن نوشت: «مدافعان کره در این بازی باید حسابی حواس خود را جمع کنند. آنها یک تهدید بزرگ به نام سردار آزمون را مقابل خود می‌بینند. یکی از پدیده‌های فوتبال آسیا که زمانی آرسنال را مشتری خود می‌دید. البته از بازیکنانی مانند مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان که برای کره‌ای ها غریبه نیستند هم نباید غافل شد. البته این بازی یک غایب بزرگ دارد. کاپیتان جواد نکونام. شاهزاده ایرانی خود را بازنشسته کرده تا این بار از روی نیمکت به مصاف کره‌ای ها برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27npmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تیم ملی ایران مشخص شد