تاریخ انتشار: 1395/07/21 10:02
کد خبر: 256207

برانکو: از من در مورد سید جلال و امیری و بقیه بپرسید نه رامین رضاییان!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ناراحتی بازیکنانش را از عدم دریافت مطالباتشان تکذیب کرد!
برانکو: از من در مورد سید جلال و امیری و بقیه بپرسید نه رامین رضاییان!

برانکو ایوانکوویچ ، درخصوص وضعیت پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر، شرایط بازی با نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر، برد تیم ملی مقابل کره جنوبی و واکنش‌ها به بازی رامین رضائیان در تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

-  تعطیلات لیگ برتر به پایان رسید و لیگ برتر دوباره در حال آغاز شدن است. این تعطیلات برای پرسپولیس خوب بود یا بد؟

باید بگویم که تعطیلات لیگ برتر برای پرسپولیس اصلاً خوب نبود. البته این تعطیلات برای هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتر خوب نیست، اما پرسپولیس شرایطش متفاوت است؛ چراکه 6 ملی‌پوش در این تیم دارد و این وقفه‌های مکرر موجب از دست رفتن ریتم تیمی می‌شود و هماهنگی بازیکنان از دست می‌رود.

-  روز شنبه باید به مصاف تیم نفت تهران بروید، وضعیت پرسپولیس را برای این بازی چطور می‌بینید؟

خب، چندین بازیکن ما در تیم ملی بودند، اما با بخشی دیگر از بازیکنان که در تمرین حضور داشتند،‌تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و باید بگویم بازیکنان همه در وضعیت خوبی به سر می‌برند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مصدومی برای این بازی نداریم.

- نفت تهران را چطور می‌بینید؟ از طرف دیگر باید به مصاف علی دایی بروید که روزگاری در تیم ملی شاگرد شما بود.

ما با نفت تهران بازی داریم، نه با شخص علی دایی. البته درباره دایی باید نکته‌ای بگویم و آن اینکه او بدون شک بزرگ‌ترین اسطوره فوتبال ایران است که می‌دانم تلاش زیادی می‌کند تا تجربیاتش را به بازیکنان جوان منتقل کند. دایی در تلاش است تا دانسته‌های خود را به بازیکنان جوان‌تر منتقل کند و این قابل‌ستایش است.

- به نظر می‌رسد باید جدایی گولچ از پرسپولیس را قطعی بدانیم. در صورت رخ دادن این مسئله کدام بازیکن جانشین گولج می‌‌شود؟

اینکه تکلیف گولچ چه می‌شود و جانشین او چه کسی خواهد بود جزو اسرار تیم است که دلیل ندارد آن را در رسانه‌ها بیان کنم، اما قطعاً ما جای خالی بازیکنان‌مان را با بهترین‌ها پر می‌کنیم.

- بحث حضور سروش رفیعی و اشکان دژاگه در پرسپولیس خیلی مطرح شده است، شما در این باره کامل و شفاف توضیح دهید.

با مطرح کردن این حرف‌ها به خصوص در رابطه با بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند، کار خوبی انجام نمی‌شود و این کار از نظر من صحیح نیست. به خصوص بازیکنانی که در تیم دوست خوب من امیر قلعه‌نویی هستند. به هیچ عنوان نمی‌خواهم بین من و قلعه‌نویی سوءظن یا سوءتفاهمی در این زمینه به وجود بیاید، زیرا هیچ کسی از طرف من یا باشگاه وارد هیچ گفتمانی با هیچ یک از بازیکنانی با هر باشگاهی به خصوص تراکتورسازی قرارداد دارند، وارد مذاکره نشده است. درباره دژاگه هم باید بگویم وضعیت او هم مشخص است.

- در چند روز گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود به شما گلایه کرده‌اند. آیا این مسئله را تأیید می‌کنید؟

به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و این اولین بار است که من چنین چیزی را از زبان شما می‌شنوم. هیچ بازیکنی برای مسائل مالی با من صحبت نکرده است.

- آیا مطالبات مالی کادر فنی پرسپولیس پرداخت شده است؟

این مسائل جزو مسائل داخلی بین باشگاه و مربیان است که جای مطرح کردن آن در رسانه‌ها نیست. 

- انتقادات زیادی به بازیکنان پرسپولیس و جذب‌شده‌ها به این تیم مطرح می‌شود. نظر شما درخصوص این بازیکنان جذب‌شده چیست؟

من از شما سوال می‌پرسم، آیا گرفتن بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، وحید امیری، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه و... بد بوده است؟ ما در زمینه جذب بازیکن بد نبودیم و باید بگویم روند خوبی هم داشتیم.

- تیم ملی شب گذشته مقابل کره جنوبی به برتری رسید و شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی دارد، شما این وضعیت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اول باید برد تیم ملی را مقابل کره جنوبی تبریک بگویم؛ چراکه هر بردی مقابل هر تیمی برای تیم ملی خوب است. این را هم در نظر بگیرید که تیم ملی شب گذشته 3 امتیاز خوب به دست آورد که این موضوع باعث ثبات زیادی برای صعود ملی‌پوشان به جام جهانی می‌شود. به نظرم تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند بدون دغدغه به جام جهانی صعود کند. 

- با اینکه رامین رضائیان در پرسپولیس بازی نمی‌کند، اما او شب گذشته در تیم ملی فیکس بازی کرد. همین موضوع برای هواداران سوال شده که چرا او با وجود عملکرد نسبتاً خوب در تیم ملی، جایی در ترکیب پرسپولیس ندارد. خود شما در این خصوص بهتر توضیح می‌دهید؟

سوال‌تان را نمی‌فهمم و نمی‌دانم منظور شما از این سوال چیست. چرا درباره سیدجلال حسینی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند و محمد انصاری از این سوال‌ها نمی‌پرسید؟ چرا فقط برای شما رامین رضائیان ایجاد سوال کرده است؟ طرح این سوال جایی در برد تیم ملی در بازی مقابل کره‌جنوبی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4darqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موبایل ملی پوشان پرسپولیس خاموش شد!