تاریخ انتشار: 1395/07/21 12:12
کد خبر: 256194

مصاحبه ای با رامین، دژاگه ، سردار، جهانبخش و سید جلال پس از شکست کره جنوبی

مصاحبه ای با رامین، دژاگه ، سردار، جهانبخش و سید جلال پس از شکست کره جنوبی

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برتری این تیم مقابل کره جنوبی گفت: ‌مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه پیروز شدیم.

 

سردار آزمون بعد از برتری یک بر صفر تیم ملی مقابل کره افزود: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تیم قدرتمندی را شکست دادیم اینکه سه امتیاز حساس مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی کسب کردیم اتفاقی بسیار خوب است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در بازی های بعدی به ویژه سوریه نیز بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا دومین بار پیاپی راهی جام جهانی شویم. باید به فکر بازی با سوریه باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:تیم ملی اکنون شرایط خوبی دارد و باید این شرایط را حفظ کنیم.

 علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل کره افزود: اکنون از 4 بازی 10 امتیاز به دست آوردیم خوشبختانه شرایط خوبی داریم و باید این شرایط را حفظ کنیم امروز نیز توانستیم در این شب عزیز و با کمک امام حسین (ع) پیروز شویم و هواداران نیز با حضورشان کمک زیادی به ما کردند.

جهانبخش درباره مصدومیتش نیز گفت:‌ مصدومیت من چیز خاصی نبود و خودم از کادر فنی خواستم که تعویض شوم و خوشبتخانه طارمی که به جای من وارد زمین شد عملکرد خوبی داشت.

وی افزود:‌ اکنون باید به فکر بازی با سوریه باشیم زیرا سوری ها نشان دادند حریف سرسختی هستند و نباید آنها را دست کم گرفت.

در روز بسیار مهمی پیروز شدیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ در یک روز بسیار مهم برای همه ایرانیان و با حمایت خوب تماشاگران توانستیم کره قدرتمند را شکست دهیم.

 اشکان دژاگه پس از برتری یک صفر ایران مقابل کره جنوبی افزود: خوشحالم که توانستیم این بازی مهم را ببریم بازی مقابل تیم کره بسیار سخت است اما ما نشان دادیم اگر به صورت تیمی و هماهنگ بازی کنیم برنده هستیم.

وی در ادامه گفت: می دانستیم این روز مهمی برای همه ایرانی هاست و ما هم سعی کردیم احترام این روز را نگه داریم و البته با حمایت تماشاگران توانستیم یک پیروزی بسیار مهم به دست آوریم.

دژاگه افزود: ما باید سه امتیاز دیدارهای خانگی را به دست آوریم اکنون 10 امتیازی شدیم اما حق نداریم استراحت کنیم بازی بعدی ما با سوریه است که آن تیم هم تیم بسیار سختی است انها توانستند چین را در خانه اش شکست دهند برای ما همه مسابقات مهم است و باید امتیازهای لازم را بدست آوریم.

تنها 10 درصد مسیر صعود را طی کردیم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با اینکه امشب با پیروزی مقابل کره 10 امتیازی و صدرنشین گروه شدیم اما این تنها 10 درصد از مسیر صعود است که طی کردیم.

 سیدجلال حسینی پس از پیروزی مقابل کره افزود:‌ پیروزی بسیار بزرگی را به دست آوردیم آن هم در شبی که هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند و فضای معنوی در استادیوم به وجود آمده بود.

وی در ادامه گفت:‌با اینکه اکنون با 10 امتیاز از 4 بازی صدر نشین گروه هستیم اما تیم های ازبکستان هم بازی خود را برده و هم اکنون با 9 امتیاز در تعقیب ماست ضمن اینکه کره 7 امتیازی نیز حریف سرسختی است بنابراین ما راه زیادی برای صعود به جام جهانی داریم و از الان نباید خود را صعود کرده بدانیم.

حسینی گفت: بازی با سوریه نیز برای ما بسیار مهم است این تیم نشان داده به راحتی شکست نمی خورد و باید از اکنون آماده بازی با سوریه شویم.

هواداران غافلگیرمان کردند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران در بازی امروز پشتیبان بسیار خوبی برای ما بودند و امروز حضور آنها ما را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رامین رضائیان پس شکست دادن تیم کره در تهران افزود: خیلی خوشحالم که حریف قدرتمندی را شکست دادیم ما به آسیا ثابت کردیم که تیم اول این قاره هستیم و با پیروزی امروز قدرت خود را نشان دادیم.

وی درباره پاس گلی که به سردار آزمون داد گفت: وظیفه هر بازیکنی است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشد و من نیز امروز تنها به وظیفه ام عمل کردم.

رضائیان درباره نیمکت نشینی اش در پرسپولیس افزود:هیچ مشکلی با برانکو ندارم نیمکت نشینی در پرسپولیس برایم افتخار است و اگر برانکو بخواهد حاضرم هر روز سه جلسه تمرین کنم.

لازم به ذکر است ملی‌پوشان فوتبال ایران در چهارمین بازی از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه، موفق شدند کرۀ جنوبی را از پیش روی بردارند.

این مسابقه که سه‌شنبه از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی تهران و همزمان با روز تاسوعای حسینی برگزار شد، رنگ و بویی عاشورایی داشت.

این دیدار حساس با تک گل دقیقۀ 25 سردار آزمون به پایان رسید.

ایران در 3 بازی پیشین خود با دو پیروزی مقابل قطر و ازبکستان و یک تساوی مقابل چین و مجموع 7 امتیاز در صدر جدول گروه اول مسابقات مقدماتی جام جهانی در قارۀ آسیا جای داشت.

در دیگر مسابقۀ این گروه، عصر سه‌شنبه ازبکستان موفق شد در تاشکند با دو گل چین را از پیش‌روی بردارد. همچنین دو تیم فوتبال قطر و سوریه  در دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به نفع قطر به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران در ادامۀ این رقابت‌ها، روز 25 آبان با تیم ملی فوتبال سوریه مسابقه خواهند داشت.

ایران با کسب این پیروزی و کسب 10 امتیاز، هم اکنون در صدر گروه اول رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی روسیه قرار دارد. تیم‌های ازبکستان و کرۀ جنوبی نیز به ترتیب با 9 و 7 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy7yy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش ترکیب تیم را بهم ریخت