تاریخ انتشار: 1395/07/21 14:28
کد خبر: 256178

مصاف دیدنی براداران عالمیان/ نیما به دنبال تثبیت، نوشاد در پی جبران

دیدارهای دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور طی روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار خواهد شد و یکی از مصاف های احتمالی، دیدار برادران عالمیان خواهد بود.
مصاف دیدنی براداران عالمیان/ نیما به دنبال تثبیت، نوشاد در پی جبران

به گزارش فرتاک ورزشی، نیما و نوشاد عالمیان را باید ستاره های چند سال اخیر تنیس روی میز کشور دانست که پلههای ترقی را به خوبی طی کرده و توانسته در این ورزش حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

GkFvYcoEnu0B

تا یکسال گذشته نوشاد همواره حرف اول را در این رشته می زد و نیما در سایه نام برادر قرار داشت ولی به یکباره نیما با جهشی قابل توجه توانست خود را زیر سایه نام نوشاد بیرون بیاورد و برای خود نامی دست و پا نماید و در پاره ای از اوقات نیز از او پیشی بگیرد تا بگوید از این پس باید حساب ویژه ای بر روی این بازیکن در دنیای تنیس روی میز باز کرد.

 

5

اوج درخشش نیما در مسابقات انتخابی المپیک ریو بود که توانست با پیروزی بر نوشاد و سایر رقبا به عنوان نفر اول راهی المپیک شود و نوشاد را در جدول بازنده ها و در شرایطی سخت راهی نماید تا شاید بتواند جواز حضور در المپیک ریو را به دست آورد که البته این چنین هم شد و نوشاد توانست از آن سوی جدول خود را به ریو برساند.

به هر حال مسابقات دسته برتر بزرگشالان که چند روز دیگر برگزا خواهد شد، اولین دیدار این دو برادر در مصاف با یکدیگر است که در این بازی نوشاد به دنبال پیروزی است تا بخواهد هم چنان خود را مرد اول تنیس روی میز کشور معرفی نماید از سویی دیگر نیما نیز به دنبال این است با برتری در این مسابقات ثابت کند که پیروزی در راه المپیک ریو اتفاقی نبوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8w8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی دسته برتر تنیس روی میز/ رقابت های حساس و دیدنی

 نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری حریفان خود را شناختند
قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز المپیک 2016 ریو انجام شد