تاریخ انتشار: 1395/07/24 10:28
کد خبر: 255635

بازیکن استقلال تا چند وقت دیگر نامش در کتاب رکورد های گینس ثبت می شود!

مدافع تیم فوتبال استقلال با قرارداد بیش از یک میلیاردی بدون یک دقیقه حضور در میدان از ابتدای فصل تاکنون تعجب همگان را واداشته است.
بازیکن استقلال تا چند وقت دیگر نامش در کتاب رکورد های گینس ثبت می شود!

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در مشهد مقدس به مصاف سیاه‌جامگان می‌رود که از اردوی این تیم خبر می‌رسد باز هم خبری از حضور امین حاج‌محمدی نیست و مدافع یک میلیارد و 100 میلیونی آبی‌ها در این دیدار هم تماشاگر است.

با احتساب این بازی و یک بازی از جام حذفی مقابل ملوان نوین انزلی این نهمین بازی است که حاج‌محمدی اصلا بازی نمی‌کند و منصوریان او را بیرون می‌نشاند؛ یعنی از مجموع 810 دقیقه حاج‌محمدی یک دقیقه هم به میدان نرفته که هیچ، جایی در فهرست 18 نفره هم نداشته.

طی سال‌های اخیر شاید این برای نخستین بار باشد که استقلال به بازیکنی که بالای یک میلیارد برایش هزینه کرده کوچکترین بهایی نمی‌دهد و حتی از لیست 18 نفره کنار می‌رود. همین مساله هم باعث شده تا اهالی فوتبال انگشت حیرت به دهان گرفته و از بابت هزینه میلیاردی که خرج این بازیکن شده متعجب باشند.

منصوریان در صحبت‌هایش در مورد حاج محمدی می‌گوید: «تا زمانی که پالس مثبت از جانب او در تمرینات نگیرم نمی‌توانم او را به ترکیب نزدیک کنم.»

با این اوصاف نباید به منتقدان حق داد تا انگشت انتقاد را به طرف مدیرانی نشانه بروند که بدون هیچ گونه درایتی چنین قراردادهایی را می‌بندند؟

به احتمال زیاد و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد حاج محمدی یکی از بازیکنانی باشد که نیم فصل با او خداحافظی می‌کنند اما در این میان پرداخت قرارداد میلیاردی او چه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که مربیان استقلال می‌خواهند با این تصمیم‌ها کاری کنند که حاج‌محمدی خودش درخواست رضایتنامه کند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl8a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باز هم خط قرمز منصوریان روی نام دو بازیکن استقلال