تاریخ انتشار: 1395/07/24 14:49
کد خبر: 255587

این هم از شرط و شروط سروش رفیعی برای پرسپولیسی شدن!

سروش رفیعی، هیجان انگیز ترین ستاره نقل و انتقالات نیم‌فصل، برای پرسپولیسی‌ها دو شرط گذاشته که اگر برآورده شوند او نیم فصل سرخپوش خواهد شد!
این هم از شرط و شروط سروش رفیعی برای پرسپولیسی شدن!

سروش رفیعی برای پرسپولیسی‌ها دو شرط گذاشته و اگر آنها بتوانند شروط ستاره تراکتورسازی را برآورده کنند، او نیم فصل سرخپوش خواهد شد.

 

سروش رفیعی، هیجان انگیز ترین ستاره نقل و انتقالات نیم‌فصل خواهد بود.

 

هافبک خوش تکنیک و شیرازی فوتبال ایران که در دی ماه سال جاری، با اتمام نظام وظیفه خود، بازیکن آزاد خواهد بود، علاقمندی باشگاه های بزرگ ایران را به خود جلب کرده‌است.

 

در حالی که صحبت از مذاکرات باشگاه تراکتورسازی و رفیعی در باب تمدید قرارداد به میان آورده شده‌بود، به نظر می‌رسد سروش در پشت پرده مذاکرات مثبتی را با مسئولان پرسپولیس پشت سر گذاشته‌است.

 

رفیعی که در باب مسائل مالی، با پرسپولیس و نماینده حسین هدایتی به توافق اولیه رسیده‌است، اما دو شرط ویژه برای پیوستن به این تیم دارد. از طرفی رفیعی می‌خواهد در قراردادش بندی گنجانده شود که او در صورت داشتن پیشنهادی از خارج، به راحتی بتواند لژیونر شود. رفیعی همچنین نگران ترافیک سنگین موجود در خط هافبک سرخپوشان است و شرط گذاشته، برای نیمکت نشینی عازم پایتخت نخواهد شد. مسئولان پرسپولیس نیز با اشاره به اعتقاد برانکو به وی، به او قول داده‌اند که نیمکت نشین نخواهد شد.

 

در این میان نماینده هدایتی هم تاکید کرده سروش هر رقمی پیشنهاد بدهد، پرسپولیس مبلغ بیشتری به او خواهد داد و پیش پرداختش هم قابل توجه خواهد بود.

 

در حالی که هنوز مدت زیادی تا نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر باقی مانده‌است، تلاش ها برای به خدمت گرفتن این ستاره مستعد تیم ملی، روز به روز بیشتر می‌شود. باید منتظر باشیم و ببینیم سرنوشت شاه ماهی نقل و انتقالات نیم‌فصل به کجا خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opded

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف بمب بزرگ پرسپولیس مشخص می شود