تاریخ انتشار: 1395/07/26 10:17
کد خبر: 255201

ستاره معترض استقلال سفره دلش را برای رحمتی باز کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال سعی دارد در خفا ماجرای هافبک معترض تیمش را مدیریت کند اما این قصه سر دراز دارد!
 ستاره معترض استقلال سفره دلش را برای رحمتی باز کرد

بختیار رحمانی در بازی با سیاه جامگان مشهد وقتی از زمین بازی تعویض شد حتی روی نیمکت ننشست و به حالت اعتراض آمیز به رختکن استقلال رفت. گویا علت این اتفاق رابطه شکرآب شده علیرضا منصوریان و این بازیکن است.

بختیار دلخور است که منصوریان رفتارش با او عوض شده است. رحمانی به نزدیکانش گفته است: «من ستاره بودم که به استقلال آمدم و حالا اگر در چند بازی خوب نبوده ام دلیل نمی شود رفتارشان با من کلا عوض شود.»

منصوریان برای اینکه قائله را بخواباند اعلام کرد که این بازیکن به خاطر اتفاق تلخی که برای یکی از بستگانش افتاده ناراحت بوده اما خود رحمانی که از تعویض خود در بازی با سیاه جامگاه شدیدا شاکی شده بود بعد از بازی گفت به خاطر مصدومیت زانو به رختکن رفته است.

این تناقض عجیب در توجیه بختیار و حرف های منصوریان باعث شد که یک نفر هم حرف رحمانی را باور نکند.

همان شب در مشهد و سر میز شام، چند بازیکن استقلال بختیار را دوره کردند و به او گفتند: «تو خجالت نمی کشی مثل بچه ها قهر می کنی؟ بازی به این سنگینی را بردیم اما حالا همه به جای این که از برد ما صحبت کنند، درباره حرکت تو حرف می زنند.» و رحمانی هم بلافاصله در صفحه اجتماعی خود توضیح داد و عذرخواهی کرد.

اما ماجرا همین جا تمام نمی شود. روز گذشته بختیار با سید مهدی رحمتی حرف زده و به او گفت: «منصوریان دیگر مثل قبل از من حمایت نمی کند و تحت فشار هستم. از یک طرف باشگاه من را تحت فشار گذاشته که قراردادم را کم کنم و از آن طرف هم منصوریان زورش به من می رسد و تا می خواهد یک نفر را وارد بازی کند، من را بیرون می کشد!»

رحمتی هم به رحمانی گفت: «راهش این نیست که به تعویض واکنش نشان بدهی.» قرار شده رحمتی به عنوان کاپیتان با سرمربی حرف بزند تا قضیه فیصله پیدا کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mre9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی بازیکنان استقلال مقابل سیاه جامگان