تاریخ انتشار: 1395/04/26 11:00
کد خبر: 273664

حنیف از نکونام حمایت کرد، به رحمتی طعنه زد

حنیف عمران زاده، بازیکن سابق استقلال گفت: علت عدم حضور کاپیتان تیم ملی در تیم فصل گذشته آبی‌ها را می‌داند
حنیف از نکونام حمایت کرد، به رحمتی طعنه زد

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، جواد نکونام فصل گذشته علاقه زیادی داشت به استقلال تهران برگردد اما مسائلی که هنوز دلایل آن به صورت روشن مشخص نیست، موجب شد کاپیتان تیم ملی در بازگشت از اوساسونا به سایپا تهران برود و یک نیم‌فصل کنار مجید جلالی سپری کند.

 

حنیف عمران‌زاده مدافع سابق استقلال پس از خداحافظی نکونام از فوتبال پیامی منتشر کرد که در آن اشاره داشت می‌داند چرا این بازیکن به استقلال نیامده است:

 

«هنر انسان‌های بزرگ این است که به دشواری کار نمی‌اندیشند، بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت فکر می‌کنند؛

 

از اینکه افتخار بازی در کنار تو را داشتم بسیار خوشحال هستم و دلیل نیامدنت به استقلال را می‌دانم. امیدوارم در عرصه مربیگری‌ات مثل دوران بازیگری موفق باشی. کاپیتانی تیم ملی و استقلال لیاقت می‌خواهد که جواد نکونامِ عزیز همیشه لایق این بازوبند بوده است.»

 

این دومین پیامی است که عمران‌زاده پیرامون نیامدن نکونام به استقلال منتشر می‌کند. او در پیام قبلی با انتشار تصویری از جواد نکونام  از او خواسته بود حلالش کند. عمران‌زاده یکی از دوستان صمیمی سید مهدی رحمتی طی سال‌های اخیر بوده که حالا بابت جدا شدنش از استقلال به شدت ناراحت است و او را عامل جدایی خود می‌داند  . صد البته این متن هم پر از طعنه است، به خصوص جایی که درباره بازوبند اظهار نظر کرده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjj9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فردوسی پور:خداحافظی نکونام مظلومانه بود