تاریخ انتشار: 1395/04/26 13:07
کد خبر: 273645

مارکوپولو، جانشین طارمی

مهاجم مدنظر پرسپولیس بامداد امروز راهی تهران شد تا قرارداد رسمی خود را امضا کند
مارکوپولو، جانشین طارمی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسی ها بعد از جدایی مهدی طارمی و جری بنگستون تصمیم به جذب مهاجم خارجی برای فصل شانزدهم در ترکیب خود گرفتند. آنها ضمن اینکه در حال حاضر علی علیپور و شهاب زاهدی را در ترکیب خود به عنوان مهاجم دارند و برانکو اعلام کرده روی وحید امیری و امید عالیشاه نیز برای این پست حساب باز کرده، برای حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا چشم به جذب مهاجم خارجی گرفتند که در نهایت گفته می شود توافقات ابتدایی با ولادیمیر پریموف صورت گرفته و این مهاجم 30 ساله بامداد امروز راهی تهران شده است تا برای مذاکره روبروی مدیران این باشگاه قرار گیرد.

 

ولودیمیر ولادیمیروچ پریموف نام کامل این بازیکن 30 ساله است که فوتبال خود را از باشگاه اف سی آوانهار در سال 1998 آغاز کرده است. مدافع 183 سانتی متری مدنظر سرخپوشان که سابقه بازی در انرژی کوتبوس، ایوان اودسائو، ساتورن رامنسکویه، متالور دونستک، شاختار دونستک، چورنو مورتز ( به صورت قرضی)، مولودیژن، اولکساندریا، کریلیا سوتوف، کریباس، چورنو مورتز، متالوژ زاپورژیا را در کارنامه دارد در فصل گذشته در تیم متالیست خارکیف حضور یافته است و در 35 بازی برای آنها به میدان رفت. او تاکنون و از فصل 2002، 188 بازی برای این تیم ها انجام داده و 23 گل زده نیز در کارنامه اش ثبت شده است.

 

سابقه ملی پریمیوف تنها به زیر 21 ساله های اوکراین مربوط می شود و او در ترکیب تیم بزرگسالان جایی نداشته است. ولادیمیر که با توجه به جابجایی های سالانه اش می توان به او لقب مارکوپولوی فوتبالی داد علیرغم آمار کم گلزنی اش در فصل گذشته اما توانست در تیم متالیست با 15 گل زده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrrqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب های پرسپولیس ترقه هم نیستند!