تاریخ انتشار: 1395/04/28 11:28
کد خبر: 273332

زوج تقوی-محمدی بهترین گزینه برای پارس جنوبی جم

مدیران تیم دسته اولی پارس جنوبی جم بهترین انتخاب را در خصوص نیمکتشان انجام دادند و دو مربی بادانش را روی نمیکت خود نشاندند.
زوج تقوی-محمدی بهترین گزینه برای پارس جنوبی جم

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، مجتبی تقوی و اکبر محمدی دو مربی بااخلاق و بادانش فوتبال ایران که سابقه ی درخشانی در امر مربی گری را در کارنامه دارند، به ترتیب به عنوان سرمربی و کمک مربی در تیم بوشهری کار خواهند کرد.

تقوی که در تیم های سابقش یعنی سایپا و صنعت نفت آبادان، سوی از نتیجه همواره بهترین فوتبال را ارائه داده، در نقل و انتقالات پار جنوبی نیز فوق العاده عمل کرده و بازیکنان باکیفیتی جذب کرده است و در بازار نقل و انتقالات خود را در بین مدعیان می بیند.

اکبر محمدی نیز که خود یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است، علی رغم صلاحیت سرمربی گری در این تیم، بخاطر رفاقت و دوستی ای که با تقوی دارد به عنوان کمک مربی در این تیم بوشهری کار خواهد کرد.

محمدی یکی از بهترین استعدادیاب های فوتبال کشور است و این یک حسن فوق العاده ای برای بازیکنان مستعد جنوبی است که خود را به سطح اول فوتبال کشور برسانند و باید به مدیریت تیم پارس جنوبی جم، آقای داریوش رضائیان بابت این انتخاب تبریک گفت.

ضمنا یکی از سایت های غیرمعتبر مربوط به استان بوشهر نیز در چند روز گذشته حاشیه هایی را به تیم پارس جنوبی وارد کرده و با نگارش مطالب کذب سعی بر به چالش کشیدن این تیم محبوب بوشهری را داشت و از سرمربی نشدن مربی دلخواهش که بوشهری نیز بود ناراحت است، قصد به چالش کشیدن تیم را داشت که ناموفق بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezbv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: می خواهم فوتبال هرمزگان را دوباره زنده کنم
سرمربی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛