تاریخ انتشار: 1395/08/24 19:37
کد خبر: 249142

لیست خرید یورگن کلوپ/ سردار ایرانی ها نیست!

هرچند کلوپ امروز عنوان کرد که برای لیورپول به دنبال یک وینگر خوب است تا یک مهاجم نوک، نشریه میرر به گمانه زنی در مورد مهاجمانی که احتمال جذبشان در زمستان وجود دارد، پرداخته است.
 لیست خرید یورگن کلوپ/ سردار ایرانی ها نیست!

در فهرست 5 نفره میرر، نامی از سردار آزمون دیده نمی شود. هر 5 مهاجم نیز مهاجمان در پست شماره 9 هستند.

در حال حاضر با مصدومیت طولانی مدت اینگس، تنها استوریج به عنوان مهاجم نوک در لیورپول حضور دارد. ضمن اینکه سادیو مانه نیز در ژانویه به مدت یک ماه نمی تواند لیورپول را همراهی کند؛ چراکه در جام ملت های آفریقا حاضر خواهد بود.

اولین بازیکن مورد نظر کلوپ، الکساندر لاکازت، مهاجم ارزشمند باشگاه لیون است که دو فصل پیش با زدن گل های زیاد توانست خود را به عنوان یک مهاجم شاخص مطرح کند. آرسنال نیز تابستان خواهان جذب این بازیکن بود ولی او ترجیح داد در لیون بماند.

دیگر گزینه لیورپول «لوآن»، مهاجم گرمیو و تیم المپیک برزیل است که البته تاکنون سابقه بازی در هیچ تیم اروپایی را نداشته است.

مائورو ایکاردی نیز در فهرست لیورپول حضور دارد که البته خریدی غیرممکن به نظر می رسد؛ چراکه ماه گذشته قراردادش با اینتر را تمدید کرد و به عنوان کاپیتان نراتزوری ها بعید به نظر می رسد که در نقل و انتقالات زمستانی قصدی برای ترک اینتر داشته باشد.

 

میرر همچنین از سایدو براهینو، مهاجم اهل بروندی وست بروموویچ و نیز اینیاکی ویلیامز، مهاجم سیه چرده و 22 ساله باشگاه بیلبائو نیز به عنوان دیگر گزینه های لیورپول نام برده است. براهینو سابقه بازی برای تیم های پایه انگلیس را در کارنامه دارد. ویلیامز نیز تا 2022 با اتلتیک قرارداد دارد و جذب او ساده نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry7d6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش یورگن کلوپ نسبت به خرید سردار آزمون