تاریخ انتشار: 1395/08/27 20:46
نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ ایران؛
کد خبر: 248559

سروش از بچگی طرفدار کجا بوده؟ اسـتقلال سـروش را نمـی‌خواهـد؟

سروش چه تیمی را برای بازی کردن در نیم‌فصل دوم انتخاب می کند؟
سروش از بچگی طرفدار کجا بوده؟ اسـتقلال سـروش را نمـی‌خواهـد؟
بدون تردید در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ ایران، هیچ بازیکنی مهم‌تر از سروش رفیعی نیست، اینکه سروش چه تیمی را برای بازی کردن در نیم‌فصل دوم انتخاب کند، حتی ممکن است در تعیین قهرمان لیگ هم تاثیرگذار باشد...

به گزارش وانانیوز، بدون تردید در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ ایران، هیچ بازیکنی مهم‌تر از سروش رفیعی نیست، اینکه سروش چه تیمی را برای بازی کردن در نیم‌فصل دوم انتخاب کند، حتی ممکن است در تعیین قهرمان لیگ هم تاثیرگذار باشد. آنچه در زمستان قطعی به‌نظر می‌رسد این است که سروش تبریز را به‌مقصدی که شاید هنوز خودش هم نداند ترک خواهد کرد. البته این بازیکن در ابتدای فصل یک پیشنهاد سنگین مالی برای نیم‌فصل دوم به تراکتورسازی داده بود و در ازای مبلغی که او را به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ خواهد رساند، برای یک‌نیم‌فصل، حاضر به‌تمدید قرارداد با این تیم خواهد شد.

 

سروش از بچگی طرفدار کجا بوده؟

اینکه رفیعی از بچگی استقلالی بوده یا پرسپولیسی هنوز برای کسی روشن نشده است، سروش دوستان زیادی در استقلال دارد و خیلی‌ها به‌واسطه همین ارتباطات او را به استقلال نزدیک می‌دانستند، رفقایی مثل مهدی رحمتی، بختیار رحمانی و کاوه رضایی می‌توانستند دلیلی برای آبی‌پوش شدن این بازیکن باشند. اما در ادامه مسائلی پیش آمد که نشان می‌داد هافبک بازی‌ساز خوش‌تکنیک فوتبال ایران گرایش‌هایی به پرسپولیس دارد. جلسه رفیعی با برانکو که سروصدای زیادی هم به‌پا کرده بود یکی از مهم‌ترین دلایل این نظریه بود. البته نباید مصاحبه شجاع خلیل‌زاده، دوست صمیمی و هم‌اتاقی سروش در تراکتورسازی را که گفته بود من و سروش به‌زودی هم‌تیمی خواهیم شد را فراموش کرد. با علم به‌این نکته که شجاع پرسپولیسی است، می‌توان نتیجه گرفت که شانس قرمزپوش شدن این بازیکن زیاد است.

 

   برانکو سخت به‌دنبال سروش

در لیگ ایران که برای پیدا کردن یک هافبک بازی‌ساز تکنیکی باید کل لیگ را زیرورو کرد، حضور امثال سروش رفیعی برای هر تیمی یک برگ‌برنده محسوب می‌شود و برانکو هم به‌همین دلیل مشتری پروپاقرص سروش است. در برنامه‌های تاکتیکی تیم برانکو، سروش می‌تواند یک رهبر فوق‌العاده در میانه میدان باشد و در کنار بازیکنانی همچون وحید امیری، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده خط هافبک وحشتناکی را برای رقبای پرسپولیس تشکیل دهند. برانکو برای خرید سروش قید عالیشاه را هم زده و به‌نظر می‌رسد یک‌جابه جایی محتمل در نیم‌فصل رفتن عالیشاه به تراکتورسازی و حضور سروش در پرسپولیس باشد.

 

فولاد در قلب سروش

فولاد خوزستان همان‌جایی است که خیلی از ستاره‌های امروز فوتبال ایران در نوجوانی و از آکادمی فوتبال این باشگاه به لیگ معرفی شده‌اند. باشگاهی که در قلب تمامی بازیکنانی که در آنجا بازی کرده‌اند جای دارد، از ساسان انصاری و بختیار رحمانی گرفته تا همین سروش رفیعی، همگی عاشق فولاد هستند. اما حالا برای سروش شرایط فرق می‌کند، اگرچه او هیچ‌گاه عشقش به فولاد را کتمان نکرده است، اما در نیم‌فصل او ترجیح می‌دهد به‌جای فولاد، به تیمی برود که شرایط بهتری در لیگ داشته باشد، در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و از همه مهم‌تر، پول خوبی هم به او بدهد. در حال حاضر تنها مساله‌ای که شانس بازگشت سروش به فولاد را زیاد کرده است، مساله نیم‌فصل قراردادی است که فولادی‌ها مدعی هستند با سروش دارند،‌ وگرنه سروش با پای خودش به اهواز نمی‌رود.

 

استقلال چی؟

وقتی سروش رفیعی با هر سر توپش چند بازیکن استقلال را این طرف و آن طرف می‌کرد و در نهایت با یک ضربه زیبا دروازه رفیق صمیمی‌اش را باز کرد و خوشحالی نکرد،‌ همه گفتند سروش استقلالی است و به‌زودی به این تیم خواهد پیوست. تا همین چند روز پیش هم پرونده این انتقال باز بود، تا اینکه مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌ای که خشم استقلالی‌ها را درآورده بود، اعلام کرد سروش را نمی‌خواهد چون تراکتورسازی به او نیاز دارد. اما پیگیری صحبت‌های دیگر افتخاری نشان می‌دهد که این حرف او با استناد با خواسته‌های منصوریان بوده است. افتخاری در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که منصوریان لیستی به ما داده و بر اساس آن خرید خواهیم کرد. حالا مشخص شده است که سرمربی آبی‌ها در برنامه‌های تاکتیکی‌اش جایی برای سروش رفیعی ندارد و به همین دلیل بود که افتخاری خیلی جدی به‌دنبال جذب او نبود. البته این می‌تواند یک گاف از سوی باشگاه استقلال باشد، چون آنها با حضور در رقابت خرید رفیعی می‌توانستند قیمت این بازیکن را بالا ببرند و شرایط عدم حضورش در پرسپولیس را فراهم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9d5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/اسامی ترکیب بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد