تاریخ انتشار: 1395/08/29 16:11
کد خبر: 248217

دیروز داور به مهدی رحمتی تقلب رساند؟!

دیروز داور به مهدی رحمتی تقلب رساند؟!

بازی استقلال و صبا هرچقدر از نظر فنی و زیبایی بازی چیزی نداشت اما تا دلتان بخواهد حاشیه داشت. از همان ابتدای بازی و لیست و نیمکت و حامد لک و سکوها گرفته تا کنفرانس مطبوعاتی. بعد از پایان بازی در بعضی از کانال‌ها فیلمی دست‌به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد احمد صالحی، داور مسابقه هنگام ضربه پنالتی به مهدی رحمتی می‌گوید که سریع محکم به چپ. مهدی رحمتی هم به سمت چپ شیرجه می‌رود و کیوان امرایی هم ضربه‌اش را به سمت چپ می‌زند و رحمتی پنالتی را می‌گیرد. اما آیا این ادعا درست است یا نه؟

اگرچه در نگاه اول احساس می‌شود که احمد صالحی به مهدی رحمتی می‌گوید به‌چپ اما با دقت بیشتر مشخص می‌شود که این داور به دروازه‌بان استقلال تاکید می‌کند که سریع محکم بچرخ. با توجه به این که رحمتی همیشه پیش از ضربات پنالتی رو به دروازه می‌ایستد و دعا می‌خواند داور بازی از او می‌خواهد که زودتر به سمت بازی برگردد و بازی را شروع کند.

اگرچه حتی اگر نشود صحبت‌های صالحی را کامل متوجه شد گمان این که او به دروازه‌بان استقلال می‌گوید که به سمت چپ برود بسیار بعید است.  این که داور بازی از کجا می‌داند که بازیکن حریف ضربه‌اش را به سمت چپ می‌زند که بخواهد به رحمتی مثلا تقلب برساند غیرمنطقی است و این شایعات را می‌توان فقط به پای کری‌های معمول قرمز و آبی گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj55p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی در آستانه‌ی یک رکورد تاریخی