تاریخ انتشار: 1395/09/01 19:28
کد خبر: 247838

کری خوانی تند بازیکن استقلال برای پرسپولیسی که دوستش داشت

یادم نیست کدام بازیکن فوتبال اروپایی این حرف را زده بود: «وقتی که علیه یک تیم یا یک بازیکن حرف می‌زنید حواستان باشد. در فوتبال حرفه‌آی حتما روی به آن تیم خواهید رفت یا با آن بازیکن هم‌تیمی خواهید شد.»
کری خوانی تند بازیکن استقلال برای پرسپولیسی که دوستش داشت

ین جمله نشان می‌دهد که در فوتبال امروزی فوتبالیست‌ها باید حواسشان به عشق‌ها و نفرت‌هایشان باشد. هر کدام از آنها می‌تواند بعدا علیه خودشان استفاده شود. این روزها کری عجیب وغریبی میان بازیکنان استقلال و پرسپولیس راه افتاده است. یک کری که حسین حسینی، دروازه‌بان ذخیره استقلال به‌خاطر ویدئویی که پرسپولیسی‌ها در صفحات مجازی منتشرش کرده بودند آن را شروع کرد و کم‌کم بقیه بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم وارد آن شدند و حتی کار به بازیکنان قدیمی تر هم کشید.

یکی از تندترین پست‌ها را یعقوب کریمی در صفحه شخصی‌اش نوشته بود. کریمی که در پست اول خود حسابی برای حریف کری خوانده بود، ناگهان در پستی دیگر  خواص پسته را برای پرسپولیسی ها بازگو کرد.

یعقوب کریمی هم از آن دسته بازیکنانی است که به نظر می‌رسد حواسش به عشق و نفرت‌هایش نبوده. کمتر از 24ساعت چند رسانه مصاحبه‌‌هایی از او را منتشر کردند که نشان می‌داد کریمی در زمان رویانیان در آستانه حضو به پرسپولیس قرار داشته اما به‌خاطر قرارداد داشتن با باشگاه نفت مجبور شده به سپاهان برود و در مصاحبه‌هایش از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده بود.

بخشی از حرف‌های او این است:« نمی دانم چرا رویانیان با قنبرزاده به توافق نرسید، من تابع دستورات مدیرعامل باشگاه نفت هستم و یک فصل برای سپاهان به میدان می‌روم.  دوست نداشتم به سپاهان بروم و ای کاش در پرسپولیس بازی می کردم چون به بازی در تیم های شهرستانی عادت ندارم.»

در نهایت اما اتفاقات دست به دست هم داد و یعقوب کریمی دوسال بعد سر از استقلال درآورد تا حالا این‌طور برای هواداران تیمی که شاید باز هم اتفاقات باعث شده بود عضو آن شود کری بخواند. حالا از حرف‌های سابق او علیه‌اش استفاده می‌شود همان‌طور که شاید چند سال آینده از کری‌خوانی‌های امروزش علیهش استفاده کند. حواستان به عشق‌ها و تنفرهایتان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndvxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یعقوب کریمی: لک دوست داشت بگوید پرسپولیسی‌ام!
شایعات در مورد رحمتی مسخره است؛

رفیعی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
سروش بازارگرمی میکند؛