تاریخ انتشار: 1395/09/04 12:16
کد خبر: 247321

احتمال جراحی شدن فوق ستاره ولزی رئال مادرید

بیانیه مبهم کادر پزشکی رئال باعث برداشت‌های متفاوت رسانه‌ها از میزان مصدومیت فوق ستاره ولزی شده است.
احتمال جراحی شدن فوق ستاره ولزی رئال مادرید

گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که در دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال مصدوم شده بود، با اعلام کادر پزشکی این باشگاه، تاندون مچ پای راستش کمی جابجا شده است.

اما همین بیانیه باعث ایجاد اختلاف‌نظر در رسانه‌های اسپانیایی شده است. مارکا ضمن اینکه غیبت بیل در ال‌کلاسیکو را قطعی می‌داند، مدعی شده احتمال دارد بیل زیر تیغ جراحان برود.

گرت بیل

آ اس اما گزارش کامل‌تری منتشر کرده است. این نشریه در گفتگو با یک پزشک متخصص ادعا می‌کند که بیل حداقل سه تا چهار هفته از میادین به دور خواهد بود اما نیازی به جراحی ندارد. مطابق این ادعا بیل بازی حساس با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهد داد و حضور او در جام جهانی باشگاه‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گرت بیل

علاوه بر این دو نشریه نزدیک به رئال مادرید، تمام منابع دیگر نیز غیبت بیل در ال‌کلاسیکو را تایید کرده‌اند اما بحث‌ها روی اینکه آیا این بازیکن به جراحی نیاز خواهد داشت یا خیر، ادامه دارد. این را نیز باید گفت که بیل در صورت سپردن مچ پایش به تیغ جراحان، سال 2016 را از حالا تمام‌شده خواهد دید. البته، نیاز بیل به عمل جراحی پس از گذشت سه هفته و با توجه به روند ریکاوری وی مشخص خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwzpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرت بیل بازهم مصدوم شد