تاریخ انتشار: 1395/04/30 16:14
کد خبر: 272919

غفوری: استقلال رویایی خواهید دید

وریا غفوری گفت که از بچگی آرزوی حضور در استقلال را داشته و برای دربی پایتخت ثانیه‌شماری می‌کند
غفوری: استقلال رویایی خواهید دید

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی،

 

* از شرایط اردو در ارمنستان صحبت کن.
من در سال‌های قبل در استقلال حضور نداشتم و نمی‌دانم شرایط به چه صورت بوده اما این را به خوبی می‌دانم که شرایط اردوی ارمنستان بسیار خوب و امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و مربی بدنساز انگلیسی که به جمع ما اضافه شد خیلی به آمادگی بازیکنان کمک کرد.
* گفته می‌شود استیون جونز یکی از بهترین بدنسازهایی است که تا حالا به ایران آمده است، این موضوع را تایید می‌کنی؟
بله، واقعا تمرینات آقای جونز بسیار خوب و متنوع است و تا جایی که من می‌دانم ایشان کارنامه بسیار قوی‌ای هم دارند و از نظر جسمانی می‌توانند خیلی به شرایط ما کمک کنند.
* تو در بازی دوستانه روز دوشنبه برابر خونه به خونه دو پاس گل دادی. در این فصل قرار است در فاز تهاجمی هم کمک کنی؟
فوتبال من طوری است که می‌توانم در هجوم و با سانترهایم به تیمم کمک کنم. البته وظیفه من بیشتر حضور در کارهای دفاعی است و باید فضای پشت دفاع را پوشش بدهم اما اگر فرصت پیش بیاید در هجوم هم حضور پیدا خواهم کرد.
* تو تا حالا تجربه حضور در تیم‌های پرطرفدار را نداشته‌ای. فرق استقلال با تیم‌هایی که تا حالا در آن بازی کرده‌ای چیست؟
واقعا خیلی فرق دارد چراکه استقلال یک تیم معمولی نیست. در استقلال تماشاگران باعث می‌شوند که انگیزه در بین بازیکنان خیلی بالا برود و این اتفاق مثبتی است. در هر بازی 3، 4 هزار هوادار در تمرینات و بازی‌های ما شرکت می‌کنند و فکر می‌کنم امسال خیلی شرایط استقلال خوب است.
* ظاهرا منصوریان امسال تصمیم دارد که از سیستم تهاجمی استفاده کند. این موضوع را به شما گفته است؟
بله، آقای منصوریان اصرار زیادی به حضور بازیکنان در کارهای تهاجمی دارد و من فکر می‌کنم ما امسال فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاریم. امسال کاری می‌کنیم که تماشاگران سکوهای آزادی را در تمام بازی‌ها پر کنند.
* امسال تماشاگران از استقلال فقط توقع قهرمانی دارند، به عنوان یک بازیکن فکر می‌کنی این خواسته به حق است؟
اول من باید از تماشاگرمان تشکر کنم که در این گرما به عشق استقلال در تمرینات حضور پیدا می‌کنند و شما می‌بینید که در هر تمرین ما حدود 3، 4 هزار هوادار وجود دارد. من قول می‌دهم که تمام بچه‌ها هم قسم شده‌اند که یک استقلال رویایی را بسازیم و تماشاگران از دیدن بازی‌های ما لذت خواهند برد.
* قبول داری که محبوبیت تماشاگران استقلال از هفته اول لیگ بدترین اتفاق برای این تیم است؟
شک نکنید که ما خیلی ناراحت هستیم. دوست داشتیم در حضور طرفدارانمان بازی کنیم چراکه آنها در تمرینات پیش فصل برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند. آنها در گرما ما را تشویق کردند و بازی بدون تماشاگران هیچ لذتی ندارد. محرومیت تماشاگران استقلال ضدحال بزرگی برای ما است و واقعا من امیدوارم که قوانین طوری باشد که باشگاه‌ها طور دیگری جریمه شوند چون فوتبال بدون تماشاگران لذتی ندارد.
* در حالی که فصل نقل و انتقالات برای استقلال مدت‌هاست به پایان رسیده اما همچنان می‌گویند که بازیکنان این تیم قراردادهای میلیاردی امضا کرده‌اند. این حرف‌ها را قبول داری؟
به هیچ عنوان قبول ندارم و برای من عجیب است که چنین حرف‌هایی زده می‌شود. فقط این موضوع را بگویم که خیلی از بازیکنانی که امسال به استقلال آمده‌اند پیشنهادهایی بسیار بالاتر استقلال داشته‌اند. آنها به خاطر استقلال آمده‌اند و هیچ کدام از بازیکنان قراردادشان بالا نیست.
* به نظر می‌رسد هنوز به نفت علاقه زیادی داری، نظرت در مورد اینکه قرار است هفته اول برابر تیم سابقت بازی کنی چیست؟
این بازی برای من حساسیتی نداردو فقط از این ناراحت بودم که قرار است این تیم قدرتمند به شهرستان واگذار شود. این مساله من را ناراحت کرده بود چراکه نفت باشگاهی است که 6، 7 بازیکن به تیم‌ملی داده است. با این حال من الان استقلالی هستم و تمام تلاشم را برای پیروزی تیمم می‌کنم.
* فکر می‌کنی از استقلال می‌توانی دوباره به تیم‌ملی برگردی؟
صددرصد این اتفاق می‌افتد چراکه من فصل گذشته مصدوم بودم و تنها در 14 بازی برای سپاهان به میدان رفتم و همین مساله باعث شد که تیم‌ملی را از دست بدهم. اما امسال خدا را شکر آماده هستم و از اول تلاش می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.  با عملکردم کاری می‌کنم که تماشاگران خاطرات من از جام‌ملت‌ها‌ را فراموش کنند و قول می‌دهم با آمادگی بسیار بهتر در خدمت تیم‌ملی و باشگاه استقلال باشم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpop6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه تفنگدار استقلالی کجا را نشانه گرفته اند؟ آرزوی هر تیمی داشتن یکی از این بازیکنان است