تاریخ انتشار: 1395/09/20 16:36
کد خبر: 243870

هیجان انگیزترین علامت سوال لیگ

سروش رفیعی همچنان بلاتکلیف است
هیجان انگیزترین علامت سوال لیگ

به گزارش فرتاک ورزشی،سروش رفیعی روز جمعه نمایشی دلپذیر در ورزشگاه آزادی داشت. او با حرکت های سریع و تکنیکی خود بار دیگر توانایی های فنی اش را ثابت کرد و در پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال سهم قابل توجهی داشت. رفیعی در میانه میدان بارها تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کرد و نقش پررنگی در این برد داشت. در چنین شرایطی یکی از نگرانی های امیر قلعه نویی برای نیم فصل دوم وضعیت رفیعی است. هافبک کنونی تراکتورسازی بعد از بازی در دو هفته آینده لیگ برتر، وضعیت نامشخصی دارد و خودش هم نمی داند چه سرنوشتی در انتظارش است.

 

او دوران سربازی‌اش در تراکتورسازی به پایان رسیده و بعد از هفته پانزدهم لیگ برتر قراردادی با سرخپوشان تبریزی ندارد. از سوی دیگر چند تیم مطرح لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتنش هستند. این در حالی است که فولاد خوزستان از رفیعی به کمیته انضباطی شکایت کرده و حکم این پرونده مبنی بر اینکه آیا رفیعی با فولاد قرارداد دارد یا خیر، هنوز صادر نشده است. به همه این ابهام ها باید پیشنهاد یکی دو تیم قطری به رفیعی را نیز اضافه کنیم تا وضعیت این هافبک ملی پوش پیچیده تر از قبل به نظر برسد. 

 

رفیعی دیروز خودش هم درباره وضعیتش به اظهارنظر پرداخت اما هیچ چیز را قطعی توصیف نکرد. او در این باره گفت: «من فعلا سرباز تراکتورسازی و در خدمت این تیم هستم؛ هر زمان خدمت سربازی‌ام تمام شد درباره ادامه دوران بازی ام تصمیم گیری می‌کنم. اولویت من این است که لژیونر شوم و در این باره هم طبیعی است که به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهم اما اگر از ایران خارج نشوم، هنوز نمی‌دانم در کدام تیم لیگ برتری بازی خواهم کرد.» 

 

در عین حال مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز صحبت‌های مبهمی درباره رفیعی انجام داد. او البته طوری به اظهارنظر پرداخت که شاید این برداشت از صحبت هایش شود که از تمدید قرارداد با رفیعی دلسرد شده است. آجورلو در این باره گفت: «تلاش می کنیم در تراکتور بماند ولی او آزاد است و می تواند درباره ماندن یا رفتن تصمیم گیری کند و خوش به حال آن تیمی که سروش را بگیرد.» این چند جمله کافی بود تا مشخص شود تراکتورسازی هنوز با رفیعی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی وجود دارد. 

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه برانکو با جدایی احمد نوراللهی برای حضور در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز موافقت کرده و احتمال دارد امید عالیشاه نیز برای گذراندن سربازی راهی تیم تبریزی شود، شاید یک جابه جایی بازیکن صورت بگیرد. رابطه خوب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به شایعه جابه جایی بازیکن میان دو باشگاه به این صورت که عالیشاه و نوراللهی به تبریز بروند و رفیعی راهی پرسپولیس شود را قوت می بخشد.

 

نکته قابل توجه دیگر درباره رفیعی است که چرا کمیته انضباطی حکم پرونده این بازیکن را اعلام نمی کند. چندی قبل دبیرکمیته انضباطی اعلام کرد رای این پرونده صادر شده و با استناد به این صحبت مشخص است که فدراسیون در رسانه ای کردن حکم انضباطی هنوز تصمیم نگرفته است.

 

به هر ترتیب، باید برای مشخص شدن وضعیت رفیعی دو بازی دیگر و تا نیم فصل صبر کرد. آن زمان اگر کمیته انضباطی رفیعی را تبرئه کرده باشد، دیگر این بازیکن فرصت چندانی برای اینکه درباره آینده اش تصمیم بگیرد، نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw9pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکنی که همه او را می خواهند؛ از تیم های لیگ برتری گرفته تا قطر