تاریخ انتشار: 1395/05/03 11:14
کد خبر: 272220

روز سرنوشت ورزش روسیه

رئیس کمیته المپیک روسیه به جلسه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) دعوت شده تا در خصوص محرومیت احتمالی این کشور از حضور در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو تصمیم‌گیری شود
روز سرنوشت ورزش روسیه

به گزارش سرویس اخبار فرتاک ورزشی، کمیته بین‌المللی المپیک، تصمیم نهایی خود در خصوص حضور روسیه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو را امروز (یکشنبه) اعلام می‌کند.

IOC هفته گذشته اعلام کرد که نیاز به زمان بیشتری برای بررسی مجدد نمونه‌های مثبت اعلام شده تست دوپینگ ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک زمستانی 2014 سوچی دارد تا تصمیم نهایی خود در خصوص محرومیت کلی ورزش روسیه یا محرومیت انفرادی ورزشکاران این کشور از حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 را بگیرد و به همین دلیل تاریخ امروز برای اعلان تصمیم نهایی مشخص شد.

بر همین اساس «الکساندر ژوکوف» رئیس کمیته المپیک روسیه به جلسه IOC دعوت شد تا در نشست تصمیم‌گیری در خصوص محرومیت احتمالی ورزش این کشور حضور داشته باشد.

«ویتالی اسمیرنوف» عضو افتخاری کمیته بین‌المللی المپیک در این باره گفت: امیدواریم IOC تصمیمی بگیرد که در آن به درخواست ما نیز توجه شده باشد. ژوکوف نیز به جلسه کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک دعوت شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqr95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یزدانی: بدون هیچ چشم‌داشتی تمرین می‌کنیم

درخواست گورباچوف برای جلوگیری از محرومیت ورزش روسیه
در حاشیه حذف ورزشکاران روسی توسط کمیته بین المللی المپیک؛

طراح لباس فرم ورزشکاران در المپیک چه کسی است؟
رونمایی از لباس های کاروان ایران در بازی های المپیک؛